niedziela, 27 grudnia 2020

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Oficjalny przewodnik Fortnite Królewska szafka" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Oficjalny przewodnik Fortnite Królewska szafka”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.








W książce znajdziemy ponad 1600 ilustracji z różnych sezonów gry, a na nich bardzo wiele przedmiotów, jakie w nich znajdziemy. Są stroje, emotki, lotnie i wiele więcej. Przy każdym przedmiocie znajdziemy również mini opis.

Moim zdaniem książka będzie wspaniałym pomysłem na prezent dla graczy Fortnite. To ponad 300 stron a na nich ilustracje i ciekawostki ze świata gry. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Oficjalny przewodnik Fortnite Królewska szafka

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na prezent i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie moja bajka.;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie, dla fanów gier idealne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta gra jest obecnie na topie, dla fanów Fortnite to świetne wydanie będzie wspaniałym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna książka,która jest dobrym źródłem wiedzy dla każdego fana Fortnite’a. :)

    OdpowiedzUsuń