sobota, 26 grudnia 2020

Mydliszka Pracownia Mydła Domowy eko-proszek do prania 1kg - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o Domowym eko-proszku do prania 1kg, jaki otrzymałam od Mydliszka Pracownia Mydła.





Proszek jest ręcznie robiony, eko i hipoalergiczny, a to sprawia, że bezpieczny zarówno dla skóry, jak i dla ubrań. Nie powoduje uczuleń czy podrażnień nawet bardzo delikatnej, problemowej skóry.

Zapach proszku jest bardzo delikatny, na ubraniach niewyczuwalny. Bez problemu mogą go używać osoby, którym przeszkadza zapach na ubraniach.

Przeznaczony do prania kolorów i według mnie doskonale się do tego nadaje. Po wypraniu ubrania są czyste, znikają wszelkie plamy (nie sprawdzałam na ciężkich plamach typu trawa czy takich, które są na materiale od dawna, jednak z takimi codziennymi radzi sobie doskonale), a ubrania są miękkie i przyjemne w dotyku.

U mnie proszek zdał egzamin w 100%, znalazłam w nim wiele zalet, a zero wad. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Mydliszka Pracownia Mydła oraz na FB


Domowy eko-proszek do prania 1kg

7 komentarzy: