środa, 16 grudnia 2020

Dragon Książka pt.: „Baśnie Andersena" - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Baśnie Andersena”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Dragon.









Baśni Andersena chyba nikomu nie trzeba przestawać. Są piękne, wciągające i nigdy się nie starzeją. Znane mi doskonale z własnego dzieciństwa, kiedy to z książką szłam do kogoś dorosłego i zaczynało się wspólne czytanie, wspólna wyprawa w odległy świat baśni. Po latach, kiedy już założyłam własną rodzinę, z przyjemnością czytałam baśnie własnym dzieciom. Obecnie, mimo że już dawno doskonale je znają, nadal chętnie do nich wracają i mam nadzieję, że kiedyś, za x lat, będą z przyjemnością poznawać świat baśni Andersena wraz ze swoimi dziećmi. Według mnie to jedne z tych pozycji, które łączą pokolenia.

Tak naprawdę wydań baśni Andersena jest bardzo dużo, jednak według mnie to jest zupełnie inne i zdecydowanie warte dołączenia do domowej biblioteczki. W książce znajdziemy 600 stron, a na nich zbiór najpiękniejszych baśni Andersena. Dodatkowo w książce znajdziemy oryginalne ilustracje Hansa Tegnera, Lorenza Frølicha i Vilhelma Pedersena, którzy byli duńskimi rysownikami i to właśnie ich dzieła ozdabiały baśnie Andersena wydawane w XIX wieku.

Okładka w książce jest twarda, solidna. Dzięki niej książka posłuży długi czas.

Według mnie Baśnie Andersena wydane przez Wydawnictwo Dragon to piękne, oryginalne wydanie, które warto dołączyć do domowej biblioteczki. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Dragon oraz na FB


Baśnie Andersena dostępne tylko w internetowej księgarni Wydawnictwa Dragon - https://www.fabulo.com.pl/




9 komentarzy:

  1. Lubiałam Baśnie Andersena warto kupić dziecku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne wydanie naszych ulubionych baśni❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wydanie, w domu mam chyba dwa różne. Baśnie to klasyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj te baśnie. Wspaniałe wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne baśnie wszystkim znane i lubiane, ładne wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna książka,ten klasyk baśni Andersena obowiązkowo musi znaleźć się w naszych domowych biblioteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zbiór baśni dla dzieci znanego autora

    OdpowiedzUsuń