czwartek, 12 listopada 2020

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Grzeszne święta" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Grzeszne święta”, jakie otrzymałam od Wydawnictwa Muza.





Bardzo rzadko sięgam po opowiadania, jednak opis na tyle mnie zaciekawił, że postanowiłam je przeczytać. Była to bardzo dobra decyzja.

W książce znajdziemy aż dziesięć gorących, świątecznych opowiadań napisanych przez dziesięciu autorów. Autorami opowiadań jest Paulina Świst, Anna Wolf, Agata Suchocka, Agnieszka Siepielska, Anna Szafrańska, Marta W. Staniszewska, J.B. Grajda, K.N. Haner, Anna Bellon i Kinga Litkowiec. Opowiadania są różne, jednak każde ma w sobie to „coś”, co sprawiło, że czytało się go z wielkim zainteresowaniem. Nie są długie, co sprawia, że doskonale zdają egzamin czytane pojedynczo między książkami lub w dzień, gdy wiemy, że nie mamy siły lub ochoty na coś dłuższego.

Oprócz opowiadań każda autorka zamieściła w książce przepis. Zdecydowanie przypadło mi to do gustu, a przepisy z przyjemnością wykorzystam.

Nie będę Wam opisywać, o czym jest każde opowiadanie, nie da się jednocześnie, nie zdradzając z niego zbyt dużo. Uważam, że ta książka przypadnie do gustu każdemu, kto lubi styl pisania autorek, jakich opowiadania zawiera. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Grzeszne święta

10 komentarzy:

  1. Ciekawa i róznorodana książka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i urzekła mnie ta książka. Osobiście nie sięgam po zbiory opowiadań ale do tej chętnie będę wracac

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zbiór. Idealna książka ba wieczór

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra zbiór opowiadań, widzę znane autorki...ja się piszę na przeczytanie tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zbiór krotkich opowieści, nie trzeba od razu wszystkich czytac tylko mozna sobie rozdzielic jak się nie ma za dużo czasu. W sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko czytam takie zbiory ale te akurat mnie bardzo zaciekawiły Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię krótkie opowiadania, książka mi by się też spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zbiór gorących opowiadań dość mnie zaintrygował :) Czasami i warto po taki gatunek literacki sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. panie na pewno chętnie opowiadania przeczytają

    OdpowiedzUsuń