piątek, 13 listopada 2020

Dragon Książka pt.: „Ile waży astronauta?" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Ile waży astronauta?”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Dragon.








Książka jest ogromnym źródłem wiedzy o astronautach i kosmosie. Znajdziemy w niej 30 pytań i odpowiedzi.


Pytania są bardzo ciekawe, a część z nich, nie takie oczywistych jak się spodziewałam. Oczywiście są takie oczywiste typu „Jak zostać astronautą?”, ale są również takie nieoczywiste typu „Dlaczego satelity nie spadają nam na głowę?”.


Odpowiedzi są ciekawe i dość wyczerpujące temat z pytania. Napisane dość prosto i zrozumiale, co zachęca dziecko do czytania książki.


Ilustracje są śliczne, przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.


Ile waży astronauta?” to książka, która będzie wspaniałym pomysłem dla każdego dziecka lubiącego czytać o kosmosie i astronautach. Dowie się z niej bardzo dużo, a wszystko napisane w ciekawy, przystępny sposób. Zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę Dragon.



Ile waży astronauta?

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, nauczajaca książeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka. Ładne ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książka, coś dla mojego synka

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący temat więc z chęcią przeczytalibysmy tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący temat więc z chęcią przeczytalibysmy już dzis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa książka dla ciekawskich jak moj synek

    OdpowiedzUsuń
  7. Syna by zaciekawiła a nawet nie jednego dorosłego Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa książka warto się czegoś dowiedzieć, dużo pytań i masa odpowiedzi .

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna książka dla naszych ciekawskich urwisków :) Świat kosmosu choć troszkę stoi dla nich otworem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna książka dzieci nauczą się czegoś o kosmosie

    OdpowiedzUsuń