środa, 11 listopada 2020

Mydliszka Pracownia Mydła Magnezowa sól do kąpieli. Róża - Geranium - OPINIA

 

Zapraszam na opinię o magnezowej soli do kąpieli, Róża - Geranium, jaką otrzymałam od firmy Mydliszka Pracownia Mydła.






Zacznę od zapachu, który bardzo mi się spodobał, przypomina mi letnie dni na działce, kiedy kwitły róże. W pudełku dość intensywny, po wsypaniu soli do wody staje się delikatny, jednak nadal wystarczająco wyczuwalny, aby sprawiał przyjemność podczas kąpieli.

Opakowanie to plastikowe pudełeczko z szerokim otworem. Jest dość ładne i zdecydowanie wygodnie w użyciu.

Kąpiel z dodatkiem soli ma sporo właściwości zdrowotnych. Nie będę wam kopiować teksty ze strony producenta, dla mnie to bez sensu (na dole znajdziecie link do strony, zapraszam do czytania o tych właściwościach). To, co sama zauważyłam podczas używania soli do kąpieli to fakt, że taka kąpiel relaksuje, odpręża nawet po naprawdę ciężkim dniu. Po wyjściu z wanny skóra jest miękka i miła w dotyku, pozostaje taka aż do następnego dnia (kąpiele z dodatkiem soli przygotowuję sobie wieczorami).

Kolejny, znaczący dla mnie plus, to fakt, że rozpuszcza się całkowicie. Na dnie wanny nie pozostają żadne pozostałości soli, których osobiście nie znoszę.

Przygotowywana jest ręcznie robiona, z naturalnych składników wysokiej jakości. Sprawia to, że jest bezpieczny dla naszej skóry.

W soli znalazłam wiele zalet, a ani jednej wady. To kolejny produkt od Mydliszka Pracownia Mydła, który z ogromną przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mydliszka Pracownia Mydła oraz na FB



Magnezowa sól do kąpieli, Róża - Geranium

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam sól do kąpieli, co prawda wanny nie mam ale lubię zanurzyć w takiej ciepłej wodzie z dodatkiem soli stopy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sole do kąpieli, oczyszczają ciało i duszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sole do kąpieli, oczyszczają ciało i duszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym urządzić sobie domowe SPA z tą solą w roli głównej 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki relaks i takie aromaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa sól, ma dużo zdrowotnych właściwości. Chętnie wzięłabym kapiel w takiej soli

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nie mam wanny bo bym się odprężyła i zrelaksowała i z wielką przyjemnością sól wypróbowała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała sól do kąpieli-dla relaksuzłagodzenia stanów zapalnych.Uczta dla ciała i ducha,koniecznie Aniu muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. relaks w wannie należy się każdemu

    OdpowiedzUsuń