poniedziałek, 29 czerwca 2020

Mydliszka Pracownia Mydła Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni - OPINIA

Zapraszam na opinię o Mydlisept płynie do dezynfekcji rąk i powierzchni, jaki otrzymałam od Mydliszka Pracownia Mydła.



Zacznę od tego, co mnie w nim zachwyciło, czyli zapachu. Płyny czy żele dezynfekujące „śmierdzą” spirytusem i tak ma być, bo wtedy wiem, że faktycznie go zawiera, a co za tym idzie, będzie skuteczny. Płyn od Mydliszki ma zapach spirytusu, ale tylko kilkanaście sekund, po czym całkowicie znika. Dla mnie rewelacja. Osobiście mam już dość tego, że poza domem pachnę, jakbym zamiast perfum używała spirytusu.

Jeśli chodzi o działanie, no cóż, bakterie są niewidoczne, a że ja nie potrafię ściemniać, nie napiszę wam, że doskonale działa. Po prostu nie jestem tego w stanie stwierdzić, jednak skład płynu pozwala mi sądzić, że będzie dział. Zauważyłam natomiast, że doskonale nadaje się do dezynfekcji okularów czy telefonu. Nie pozostawia żadnych zacieków, co szczególnie w przypadku okularów jest bardzo dużą zaletą.

Opakowanie to szklana buteleczka z atomizerem w zakrętce. Jest bardzo wygodna w użyciu zarówno do dezynfekcji rąk, jak i różnych powierzchni.

Dezynfekcja zarówno dłoni, jak i powierzchni (szczególnie takich, jakie mamy przy sobie poza domem jako np. telefon) w obecnych czasach jest bardzo ważne. Płyn bardzo szybko przestaje „śmierdzieć” spirytusem, co według mnie jest ogromną zaletą, do tego jest wygodny w użyciu, a na powierzchni nie zostawia zacieków. Ze swojej strony polecam.



Zalety:

  • Wygodny w użyciu.

  • Zapach spirytusu bardzo szybko znika.

  • Nie pozostawia maz na powierzchni.




Wady:

Dla mnie brak





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mydliszka Pracownia Mydła oraz na FB.


Mydlisept płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni


11 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec , choc ja akurat ma super żee nei smierdza alkoholem długo ale nie każde takie sa

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie bym sie przekonala jak dzisla na okulary

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy dzisiejszym nacisku na zwiększenie dezynfekcji płyn przyda się każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno w czasach pandemii taki płyn przyda się w każdym gospodarstwie domowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie , że do okularów się nadaje i nie zostawia zaciekow

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyszczen8e okularów to moja zmora nie lubię jak są smugi czy zacieki , z przyjemnością bym wypróbowała ten produkt Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok tak spirytusu tez mam dość

    OdpowiedzUsuń
  8. To oczywiście ostatnio obowiązkowy produkt w każdym polskim domu. Też nie znoszę zapachu alkoholu , fajnie że tu szybko znika

    OdpowiedzUsuń