poniedziałek, 29 czerwca 2020

Wydawnictwo HarperCollins Polska Książka pt.: „Muminki w lesie. Szukaj i znajdź - Opinia

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Muminki w lesie. Szukaj i znajdź”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska.






Wraz z Muminkami wyruszamy na wyprawę do lasu. Najpierw pakujemy przydatne rzeczy, pomagamy w ubieraniu się, a następnie przeżywamy wspólnie wspaniałą przygodę.



Książka to nie tylko ciekawa przygoda w lesie, to także wiele zadań, które ćwiczą m.in. spostrzegawczość, nazywanie przedmiotów itp.



Strony są kartonowe, dość grube. Doskonale nadają się dla najmłodszych.



Ilustracje ładne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do korzystania z książki.



Muminki są dla mnie ponadczasowe. Pamiętam je z własnego dzieciństwa, kiedy niecierpliwie czekało się na wieczorynkę. Książeczka „Muminki w lesie. Szukaj i znajdź” jest ciekawa, ładnie wydana i solidna. Idealnie sprawdzi się dla najmłodszych czytelników, bawiąc i ucząc jednocześnie. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperCollins Polska oraz na FB KsiążkoSfera.



13 komentarzy:

  1. Bajka byla suoer ksiazeczka zaprwne tez

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ksiązeczka , a Muminki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna książka, Muminki z mojego dziecinstwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Muminki wymiatają i bardzo chętnie poznamy ich przygody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muminki wymiatają i bardzo chętnie poznamy ich przygody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponadczasowe Muminki,na pewno dzieciom książka się bardzo spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością książka zaciekawi nie tylko dziecko ale i dorosłego Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia Foltańska1 lipca 2020 23:05

    Moja bajka z dziecinstwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez czekalam zawsze na wieczorynkę Muminków

    OdpowiedzUsuń
  10. Muminki to już taka klasyka. Wspomnienie mego dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń