poniedziałek, 18 maja 2020

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Korea Północna. Dziennik podróży" - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Korea Północna. Dziennik podróży”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.







Nie jestem miłośniczką literatury podróżniczej, ale moja mama zdecydowanie jest. Dlatego, kiedy tylko zobaczyłam zapowiedź, stwierdziłam, że z przyjemnością ją przeczyta. Recenzja pisana na postawie mamy wrażeń, przemyśleń po przeczytaniu książki.

Książka powstała na podstawie osobistych zapisków z wyprawy Michaela Palina do Korei Północnej w 2018 roku. Poznajemy w niej państwo jego oczami, „od kuchni”. Poczytamy, jak funkcjonuje, jak żyją w nim ludzie, tradycje, obyczaje. Przeczytane zapiski wielokrotnie są bardzo zaskakujące dla osób, które mało wiedzą o prawdziwej Korei Północnej.

Książka napisana jest ciekawie, co sprawia, że czyta się ją z dużym zainteresowaniem.

Ogromnym plusem jest dużo wspaniałych zdjęć z podróży. Przyciągają one wzrok, zachęcają do poznania treści.

„Korea Północna. Dziennik podróży” to książka, która momentami zaskakuje, pokazując naprawdę wiele. Mamie się podobała, w szczególności zachwyciły ją zdjęcia, ale i treść uważa za wartą przeczytania. Polecamy osobą, które pragną przeżyć podróż do Korei w towarzystwie Sir Michaela Palina.




Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB.


Korea Północna. Dziennik podróży


15 komentarzy:

  1. Nie w moim klimacie ale czasem warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na fajną choc to takze nei moje klimaty ksiażkowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo rzadko sięgam po takie książki ale.czasem.zdarza mi się poczytać jeśli mnie chodź trochę zainteresuje Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie czytam takich książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam okazji takiej podróżniczej propozycji czytać. Bardzo mnie jednak ona zaciekawiła, bo tak naprawdę dotyczy kraju ,o którym nic nie wiem. A ten kraj jest fascynujący i nieznany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia Foltanska20 maja 2020 20:30

    To nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w moim typie, aczkolwiek fajnie, że można przeżyć taką wycieczkę razem z książka. Osoby, które lubią takie klimaty pewnie będą zadowolone

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie, lubię podróże i książki podróżnicze 👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie możemy przez tego wirusa zbytnio podróżować to choć dzięki takim książkom zobaczymy kawałek "innej ziemi".

    OdpowiedzUsuń
  10. inna propozycja książki niż do tej pory,fajnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieraz warto sięgnąć i po taką książkę 👍

    OdpowiedzUsuń