poniedziałek, 18 maja 2020

Kosmetyki dla Ciebie Avon płyn do kąpieli - Biała Konwalia - OPINIA

Zapraszam na opinię o Avon płynie do kąpieli - Biała Konwalia, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.




Pachnące kąpiele są tym, co uwielbiam. Piękny zapach, otulająca ciało piana i chwila tylko dla mnie sprawiają, że mogę odpocząć nawet po bardzo ciężkim dniu, wyciszyć się przed spaniem.

Płyn ma delikatny, przyjemny zapach, który podczas kąpieli roznosi się po całej łazience. Na skórze praktycznie niewyczuwalny, czego nie uważam za minus i tak „zabiłabym” go zapachem balsamu użytego po kąpieli.

Wydajność na poziomie średnim, według mnie zadowalający. Dla mnie piany musi być naprawdę dużo, a na dodatek kąpię się w wannie pełnej wody. To sprawia, że abym była zadowolona z kąpieli, potrzebuję około 5 zakrętek płynu. Jednak ja to ja i mało kto ma podobnie. Płynów Avon używa sporo osób, które znam i im starcza wlanie 2 maksymalnie 3 zakrętek, a to dlatego, że kąpią się w zdecydowanie mniejszej ilości wody niż ja.

Opakowanie to plastikowa buteleczka. Dość ładna, a dzięki temu, że jest karbowana, wygodna w użyciu.

Płyn nie powoduje podrażnień, uczuleń czy też innych reakcji alergicznych. Nie wysusza skóry, ale również nie ma właściwości nawilżających.

Od bardzo dawna używam płynów do kąpieli z Avon i osobiście bardzo je lubię. Płyn do kąpieli Biała Konwalia znałam już wcześniej i zdecydowanie go lubię. Często do niego wracam i na pewno nadal będę wracała. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam te płyny do kompiel są mega

    OdpowiedzUsuń
  2. Wanny nie posiadam ale czasem załuję...a mieszkalo sie w mieszkankach z wanna i bym miała duzo piany najpierw spuszczałm wode by była gorąca potem płyn i dopiero napuszczałam wody mneij płynu a piana tworzyła sie lepsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te płyny do kąpieli pomimo ,że wannę zamieniłam na prysznic nadal używam Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pachnie i starcza naprawdę na długo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znany mi.delikatnie pachnie super jesy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie mam w nowym domu i wannę i prysznic. Mogę takie pachnące płyny używać do woli. 😀ciekawi mnie ten zapach bo to moje ukochane kwiaty te białe konwalie . Znam inne płyny z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyny z tej serii są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia Foltanska20 maja 2020 20:29

    Lubię kosmetyki Avon ale tego zapachu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki z Avonu, te płyny są bardzo fajne, konwalia ogólnie ładnie pachnie, ale płynu konwalii jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wanny i to dwie.
    Uwielbiam dużo piany i mnóstwo wody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki z Avonu.Fantastyczny płyn do kąpieli,zaraz go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. panie na pewno chetnie płyn wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te płyny, jednak tego zapachu jeszcze nie miałam 💙 Chętnie bym wypróbowala czytając opinię 👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach boski,każdy płyn miałam i każdy był dla mnie zachwycający

    OdpowiedzUsuń