czwartek, 28 listopada 2019

Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe Solanka do inhalacji - OPINIA


Zapraszam na opinię o Solance do inhalacji, jaką otrzymałam od Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe.




Solankę możemy wykorzystać wiele sposobów, m.in. do inhalacji czy też do kąpieli częściowych np. dłoni, czy stóp.

Częściowe kąpiele z dodatkiem solanki używała do stóp. Szczególnie gdy zmoknę czy zmarznę, lubię zanurzyć stopy w takiej kąpieli. Co mi dają? Doskonale rozgrzewają, są przyjemne dla skóry i mam wrażenie, że zapobiegają rozwojowi choroby (a przynajmniej u mnie tak u mnie działa).

Solanki używałam również, gdy mój dom nawiedził paskudny wirus, który dopadł każdego poza mną (o dziwo :) ). Głównym jego objawem był uciążliwy katar, który w jednej chwili leciał jak woda z kranu, a za parę minut robił się tak gęsty, że nie pozwalał na swobodne oddychanie. Szczególnie w przypadku tego gęstego inhalacja z solanką zdała egzamin na 6+, sprawiła, że można było się go pozbyć, a co za tym idzie, zdecydowanie ułatwiła oddychanie.

Według producenta Solanki można używać jeszcze w innym celu, m.in. do kąpieli całościowych czy płukania jamy ustnej. Na pewno to sprawdzę, a jak na razie zdecydowanie polecam do inhalacji podczas przeziębienia, a także częściowych kąpieli stóp.


Zalety:
  • Szerokie zastosowanie.
  • Pomaga podczas kataru.
  • Do częściowej kąpieli stóp.
  • Skuteczna.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe oraz na FB.



10 komentarzy:

  1. Nie znam produktu chetnue bym przetestowala

    OdpowiedzUsuń
  2. Inhalacje bardzo sobie cenię, więc dziękuję za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo interesujący produkt zwlaszcza że z katarem czasem cięzko a niewiele produktow "pomaga"

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktyczny produkt ma wiele zastosowań co się docenia jak dla mnie produkt wspaniały Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały produkt wielozadaniowy, na pewno powinien być w każdym domu.
    Ja chętnie sięgnę po niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz by nam się przydało właśnie, musi dzialac

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu, ale bardzo mnie zaciekawiło to co o nim napisałaś. Myśle że swietnie nadałby się do inhalacji moich dzieci. Katar czy lekkie przeziębienia nie są u nas rzadkością

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie produkty,idealne produkty na inhalację dla mojej alergiczki.

    OdpowiedzUsuń