środa, 27 listopada 2019

Bispol Candles Podgrzewacze zapachowe w pojemniku z poliwęglanu 18 sztuk Róż - OPINIA


Zapraszam na opinię o podgrzewaczach zapachowych w pojemniku z poliwęglanu 18 sztuk Róż, jakie otrzymałam od Bispol Candles.



W opakowaniu znajdziemy aż 18 niedużych świeczek w trzech różnych odcieniach różu. Ze względu na nieduże wymiary doskonale pasują do kominka, w którym uroczo się prezentują.


Zapach róży mnie się zdecydowanie podoba. Mam wrażenie, że jego intensywność zależy od intensywności koloru świeczki. Najmocniejszy zapach dają najciemniejsze, najsłabszy te najjaśniejsze. Każde jednak są doskonale wyczuwalne, a jednocześnie nieprzytłaczające.


Mnie zapach zdecydowanie przypadł do gustu. Bardzo podoba mi się również fakt, że mają różną intensywność zapachu. Zdecydowanie polecam.








Zalety:
  • Różna intensywność zapachu.
  • Nieduże.
  • Doskonale wyczuwalne w pomieszczeniu.
  • Zapach nie przytłacza.
  • Różany zapach.












Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10









Serdecznie zapraszam na stronę Bispol Candles oraz na FB.

Podgrzewacze zapachowe w pojemniku z poliwęglanu 18 sztuk



Podgrzewacze zapachowe w pojemniku z poliwęglanu 18 sztuk Róża

11 komentarzy:

  1. Sa swietne czesto je kupuje polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapamiętam ja nie uzywam często ale lubie te które pachna a nie przytłaczają

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam zapachy które są wyczuwalne ale nie przytłaczają tych kurat jeszcze nie miałam okazji spróbować Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wczoraj mąż mi kupił ale o zapachu piernikowym i wanilii.
    Uwielbiam zwłaszcza o tej porze roku podgrzewacze, umilają długie wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie wieczorem zapalić sobie podgrzewacz na lepszy nastrój

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny zapach róży,świeczuczki są klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie takie podgrzewacze. Swietnie relaksują, wprowadzają fajny klimat i oczywiście ten uroczy zapach. Ciekawa jestem tej róży

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba każdy lubi jak przyjemnie pachnie 18 sztuk to na długo wystarczą

    OdpowiedzUsuń
  9. Podgrzewaczy u nas zawsze pod dostatkiem w każdej formie :)

    OdpowiedzUsuń