sobota, 12 października 2019

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Setki milionów dolarów” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Setki milionów dolarów”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.




Ona jest psychiatrą, on jej pacjentem.
Blake jest oskarżony o zabójstwo męża swojej matki. Zrobił to i wcale nie żałuje. Czy to znaczy, że jest zły? Zdecydowanie nie. Dział w obronie własnej, chciał ochronić matkę, mimo że ona wcale tego nie chciała, a na dodatek ma do niego pretensję.
Mia jest biegłą sądową. To od niej w dużej mierze zależy, jak zakończy się sprawa Blake. Jednak bardzo szybko mężczyzna przestaje być dla niej tylko pacjentem, zaczyna ich łączyć coś więcej. Czy kobieta będzie umieć być bezstronna? W jakie tarapaty wpadnie? Czy miłość, jaka połączy tę dwójkę, ma szansę na szczęśliwe zakończenie?

Historia bardzo ciekawa, wywołująca dużą dawkę emocji. Pełna napięcia, zwrotów akcji, niebezpieczeństw, miłości i namiętności. Wciąga praktycznie od pierwszych do ostatnich stron.

Bohaterowie ciekawi, realni, z charakterkiem. Oboje mają za sobą niełatwą przeszłość, z którą muszą sobie dać radę. Oboje wpadają w tarapaty, z których muszą jakość się wydostać.

Książka pt.: „Setki milionów dolarów” to książka, która bardzo mi się spodobała. Ciekawa, wciągająca, wywołująca dużo emocji. Zdecydowanie warto było ją przeczytać i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB.

Książkę pt.: „Setki milionów dolarów” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Już sam tytuł jest zachęcający do czytania 🤣

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Bardzo jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki wywołujące moc emocji, to te najbardziej przeze mnie lubiane ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł mnie bardzo zaciekawiła, kolejna interesująca książka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna ciekawa książka,aż nie mogę się napatrzeć,brak czasu na czytanie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. O takich realnych bohaterach i historiach bardzo lubię czytać książki. Widać , że książka jest z tych z dreszczykiem emocji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bohaterowie od razu skradają serca czytelnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widać że panie są chętne by ją od razu przeczytać

    OdpowiedzUsuń