sobota, 12 października 2019

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Pamięć nieulotna” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Pamięć nieulotna”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.




Pamięć nieulotna” to autobiografia Edwarda Snowdena. Na kolejnych stronach będziemy odkrywać jego dzieciństwo i zachwyt technologią, początki przygody z informatyką, nastoletnie czasy, dorosłość. Poczytamy o jego zamiłowaniu do informatyki, o tym, jak hakował systemy, jego pracy w CIA i NSA i wiele więcej. Wraz z książką poznamy całe życie Edwarda Snowdena, jego sukcesy i porażki, plany, marzenia i rzeczywistość, w której się obraca.

Książka jest dość wstrząsająca, fakty, o których przeczytamy, nie jednokrotnie powodują gęsią skórkę. Czyta się ją nie jak zwykłą biografię, a jak dość dobry thriller. Momentami, aż nie chce się wierzyć, że pewne zdarzenia miały miejsce.

„Pamięć nieulotna” prowadzi nas przez życie Edwarda Snowdena. Autor opowiada swoje, życie, tłumaczy decyzję, które podjął, pozwala spojrzeć na siebie trochę inaczej. Przeczytałam ją z przyjemnością i uważam, że jest warta przeczytania. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Insignis oraz na FB.

Książkę pt.: „Pamięć nieulotna” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Nie przepadam za autobiografia mi ale ta brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię biograficznych książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię biografie,często sięgam po tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że to nie moja bajka,ale ta książka na pewno znajdzie swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię biografie. Chętnie bym postać bliżej poznała, bo nawet nie wiem kto to jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo,że chyba każdy słyszał o Edwardzie Snowdenie.Nie jest to do końca mój ulubiony gatunek ale sama w sobie książka ma duży potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mocna książka,chętnie po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń