piątek, 11 października 2019

Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe Łagodzący krem do stóp z ekstraktem z borowiny - OPINIA


Zapraszam na opinię o Łagodzącym kremie do stóp z ekstraktem z borowiny, jaki otrzymałam od Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe.




Krem ma wspaniały, orzeźwiający zapach. Dla mnie pachnie cytrusami. Jest średnio intensywny, na skórze pozostaje dość długi czas.

Po aplikacji mamy uczucie lekkiego chłodu, które moim zdaniem jest bardzo przyjemne. Skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. Przy regularnym stosowaniu doskonale ją nawilża, znikają wszelkie suchości, skóra nie pęka, pięty stają gładkie i milutkie.

Konsystencja lekka, aplikacja jest łatwa i przyjemna. Krem nie „ucieka” z stóp, a jednocześnie nie ma żadnych problemów z jego dokładnym rozsmarowaniem.

Krem jest bardzo wydajny. Wystarczy odrobina, aby starczyło na całą stopę.

Opakowanie stawiane na zakrętce, zamykane metodą „klik”. Jest dość ładne i zdecydowanie wygodne w użyciu.

Moim zdaniem krem ma same zalety. Bardzo go polubiłam i z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Nawilża.
  • Pielęgnuje.
  • Uczucie chłodu po aplikacji.
  • Wydajny.
  • Ładne i wygodne w użyciu opakowanie.
  • Wspaniały zapach.



Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe oraz na FB.



Łagodzący krem do stóp z ekstraktem z borowiny znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Oj przydąłby mi się taki kremik :) zwłaszcza a koniec dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja zachęca by sięgnąć po ten kosmetyk.
    JUŻ sam zapach cytrusów mnie urzekł, a efekty pielęgnacji to swoją drogą 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie zapach cytrusow napewno ladnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny zapach, fajna konsystencja i jeszcze nawilża cóż jeszcze chcieć, super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstrakt z borowiny,pierwszy raz się z tym spotkałam,musi być bardzo dobry,wydajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromny teraz problem z piętami.Chętnie kremu wypróbuję :) Jeszcze tej marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konsystencja, która jest idealna, do tego to, że jest skuteczny, dobrze nawilża i jest wydajny to z pewnością zachęca, by poznać kremik

    OdpowiedzUsuń
  8. kremu do stóp to nawet i ja mogę przetestować

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaki fajny, chętnie poznam blizej

    OdpowiedzUsuń