sobota, 31 sierpnia 2019

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Ktoś mnie okłamuje” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Ktoś mnie okłamuje”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.




Ona jest fanką z agorafobią, on gwiazdą pop. Tessa i Eric zakochali się w sobie, upozorowali jego zabójstwo i zniknęli. Wszystko układa się dobrze aż do momentu, kiedy dowiadują się, że inna sławna osoba, też upozorowała własną śmierć, a teraz pójdzie siedzieć. Na dodatek znajduje ich menadżer Erica i skłania do ujawnienia się. Chłopak wraca na scenę, a dziewczyna teoretycznie zostaje jego pracownikiem. Nie mają czasu dla siebie, wszystko coraz bardziej się komplikuje, a jedna tajemnica goni drugą. Czy ta dwójka będzie razem? Czy prześladowca Tess ją odnajdzie? Jakie tajemnice wyjdą jeszcze na jaw?

Książka pisana w czasie przeszłym i teraźniejszym co zdecydowanie uważam za plus. Historia Tess i Erica przeplata się z zeznaniami na komisariacie.

Historia dość ciekawa, nowoczesna, pełna zwrotów akcji, a momentami dość zaskakująca. Znajdziemy w niej miłość, przyjaźń, zdradę, morderstwo, zazdrość i wiele więcej. Pokazuje, jak niebezpieczne potrafią być, media społecznościowe.

Bohaterowie, z którymi da się utożsamić, dość realistyczni, dający się lubić.

Ogólnie książka mi się podobała, czytało się ją dość przyjemnie. Polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Ktoś mnie okłamuje” znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Ciekawa historia na jesienne wieczory polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje klimaty,ale na pewno znajdzie się rzeszą czytelników by pochłonąć tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ciekawa książka do kolekcji,może kiedyś uda mi się nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim zacznie się czytać tą książkę warto sięgnąć po pierwszą część „Ktoś mnie obserwuje” :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno chetnie sobie ją poczytają

    OdpowiedzUsuń
  6. Można sobie poczytać i się nie nudzić.

    OdpowiedzUsuń