sobota, 31 sierpnia 2019

Edipresse Książki Kalendarzy na 2020 rok Nietypowa Matka Polka - OPINIA


Zapraszam na opinię o kalendarzy na 2020 rok Nietypowa Matka Polka, jaki otrzymałam od Edipresse Książki.







Kalendarz jest dla mnie podstawą codzienności. Nie wyobrażam sobie życia bez niego, a szczególnie prowadzenia bloga. Jestem typem osoby, która lubi mieć wszystko dobrze zaplanowane (oczywiście na tyle o ile się da), a niestety czasem jest tyle spraw na głowie, że bez zapisków w kalendarzu, na pewno o większości bym zapomniała.

Jest w formie tygodniowym, z tabelkami i dość sporą ilością miejsca na zapiski. Osobiście to miejsce jest dla mnie niezwykle ważne.

Na początku każdego miesiąca znajdziemy cały miesiąc na jednej stronie. Ułatwia to zaznaczenie ważnych dat.

Każdy kwartał to inny kolor. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie.

Z tyłu znajdziemy kopertę, w którą można coś wsadzić. Takie rozwiązanie sprawi, że w końcu przestaną mi się „wysypywać” z kalendarza małe karteczki z czymś ważnym, co miałam w niego wpisać, ale nie było kiedy.

Posiada twardą okładkę z gumką. Dzięki niej na pewno przetrwa rok, nawet w damskiej torebce, gdzie znajdziemy dużo, często dziwnych rzeczy :).

W środku jest wstążką, którą można zaznaczyć, np. obecny tydzień i znalezienie go staje się bezproblemowe.

Kalendarz posiada wspaniałe, ciekawe, pozytywne teksty. Będą doskonałe do poczytania w gorsze dni, gdy będziemy chcieli „podnieść się na duchu”, wywołać uśmiech na twarzy.

Już nie mogę doczekać się 1 stycznia, kiedy kalendarz zacznie być używany. Zdecydowanie przypadł mi do gustu, pod każdym względem. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  hitsalonik oraz FB Edipresse Książki.


10 komentarzy:

  1. Jeszcze go mozna wykorzystać w ty mroku

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne sama bez kalendarza mam cięzko

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię mieć wszystko zaplanowane, lubię więc kalendarze bo pomagają mi w codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna rzecz , ostatnio też zakupiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetna rzecz ale znaąac mnie zapominałabym o nim,za dużo na głowie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie nie urzywam kalendarzy takich ale łądnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda z nas potrzebuje kalendarza.Ten zdecydowanie ma w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kalendarz na pewno panie kupią na kolejny rok

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię i cenie sobie takie kalendarze papierowne. Zdecydowanie najlepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również używam kalendarza, bez tego ani rusz. Widzę, że ten jest świetny

    OdpowiedzUsuń