poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Wydawnictwo Edipresse Książeczka z zadaniami Biedronka i Czarny Kot - OPINIA


Zapraszam na opinię o książeczce z zadaniami Biedronka i Czarny Kot, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Edipresse.







W książeczce znajdzie sporo różnorodnych zadań. Wraz z bohaterami z bajki dziecko będzie m.in. rysować, ćwiczyć spostrzegawczość, sprawdzać swoją wiedzę o bajce (np. podczas łączenia postaci z ich postaciami po zawładnięciu akumy), a przede wszystkim doskonale się bawić. Każde zadanie jest inne, każde ciekawe i wciągające.

Na środku książeczki znajdziemy dużą ilość naklejek, które dzieci uwielbiają.

W książeczce znajdziemy grę planszową dla dwóch osób, co moim zdaniem jest wspaniałym dodatkiem.

Książeczka bawi i uczy. Będzie doskonałym prezentem dla każdego dziecka, które lubi Biedronkę i Czarnego Kota. Polecam.


Zalety:
  • Dużo różnorodnych zadań.
  • Nauka i zabawa.
  • Dużo naklejek.
  • Gra planszowa.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę hitsalonik gdzie znajdziecie książeczki wydawnictwa.

10 komentarzy:

  1. Jak juz sa naklejki to swietna sprawa dzueci je uwielbiaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Uwielbiam książeczki, które bawią i uczą

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra planszowa,uwielbiamy do tego naklejki,chyba każde dziecko je kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bajeczka, kolorowa, idealna dla fanów bohaterów, a zadania to wspaniała rozrywka dla umysłu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulubieni bohaterzy bajek nie tylko na ekranach telewizorów :) Książeczka z zadaniami na nudny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kolorowa książka dla tych dzieci co lubią ta bajkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń