poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Lisap Milano Polska Szampon ULTIMATE - OPINIA


Zapraszam na opinię o szamponie ULTIMATE, jaki otrzymałam od firmy Lisap Milano Polska.



Szampon przeznaczony jest do kręconych i puszących się, a ponieważ moje takie nie są, testowanie przekazałam w ręce osoby z włosami kręconymi. Po zużyciu prawie całego opakowania stwierdziła, że na pewno sięgnie po szampon jeszcze wiele razy.

Po pierwsze doskonale spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Są też dłużej „czyste”.

Po drugie nie puszą się, nie elektryzują. Włosy są łatwiejsze w ułożeniu.

Kolejny plus to skuteczna regeneracja. Po mniej więcej dwóch miesiącach stosowania są wizualnie zdrowsze, lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku.

Szampon nie powoduje łupieżu, nie wysusza skóry głowy.

Konsystencję ma dość gęstą, dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Opakowanie 250 ml starczyło na około 2 miesiące do włosów średniej długości (do ramion).

Zapach przyjemny, owocowy, średnio intensywny. Na włosach wyczuwalny jakiś czas po użyciu.

Szampon zdał egzamin na 6+ i polecam osobą z włosami kręconymi.


Zalety:
  • Doskonale spełnia swoje zadanie.
  • Nadaje włosom miękkości i delikatności.
  • Nie powoduje przetłuszczania się włosów.
  • Nie powoduje łupieżu.
  • Regeneruje.
  • Wydajny.
  • Przyjemny zapach.
  • Gęsta konsystencja.
  • Dobrze się pieni.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Lisap Milano Polska oraz na FB.

Szampon ULTIMATE znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. Sama bym go chetnie wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  2. To niestety również szampon nie do moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam trochę puszace się ciekawe czy by się sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  4. Same plusy,delikatny,wydajny,nie obciąża włosów.Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon znakomity jak dla mnie fakt że nie mam kręconych włosów ale bardzo się puszą więc mogę się pokusić o zakup

    OdpowiedzUsuń
  6. wart przetesrtowania takiego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie ten szampon ale dobrze Aniu wiedzieć,ze ten jest taki skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno nie jedna pani będzie z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń