czwartek, 4 lipca 2019

ARA Szczecin Płyn do powierzchni kuchennych SIN-LUX - OPINIA


Zapraszam na opinię o Płynie do powierzchni kuchennych SIN-LUX, jaki otrzymałam od firmy ARA Szczecin.




Płyn przeznaczony jest do myci powierzchni kuchennych. Testowany w kilku przypadkach. Jeśli chodzi o codzienne zbrudzenia m.in. po gotowaniu, kiedy pryśnie nam tłuszcz na blat czy podłogę. Bez najmniejszego problemu sobie radzi, pozostawiając powierzchnię czystą, bez smug i zacieków.
Kolejne testy odbyły się na okapie, a w sumie to dwóch, w tym jednym mający czasy świetności dawno za sobą. Z tym nowszym, gdzie były na nim codzienne zanieczyszczenia i lekki osad z gotowania poradził sobie rewelacyjnie. Bez konieczności szorowania wszystko ładnie się doczyściło. Drugi był w dużo gorszym stanie, na dodatek u starszej osoby, która nie ma siły na częste przecieranie. Na okapie była spora warstwa osadu, tłuszczu itp. i szczerze powiedziawszy, byłam pewna, że płyn nie da rady. Myliłam się. Co prawda nie doczyścił okapu do tego stopnia, aby wyglądał jak nowy (jednak tu nic by tego nie zrobiło), jednak efekt był zdecydowanie zadowalający. Płyn naniesiony na okap pozostał tam na jakiś czas, a po przeczyszczeniu go ścierką znikła warstwa tłuszczu i osadu. Nie odzyskał bieli (na to nie liczyłam), ale zdecydowanie jest czyściutki.

Płyn mieści się w butelce z atomizerem. Takie rozwiązanie sprawia, że jest wygodny w użyciu.

Zapach mi przypomina zapach jabłkowy z lekką nutą alkoholu. Według mnie dość ładny.

Wydajność płynu jest dość duża. Nie trzeba zużyć pół butelki naraz, aby uzyskać efekt.

Według mnie płyn ma same zalety i polecam.


Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Wygodne opakowanie.
  • Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.

Płyn do powierzchni kuchennych SIN-LUX TU.

11 komentarzy:

  1. Super dobrze wiedziec że taki jest :) blaty mam nowe i póki co z nimi problemó nei mam kuchenka ze stali wieć specjalny płyn mam ale glazura stara cięzko domyc wieć czas spróbowac ten płyn

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o takim płynie ma dużo zalet pozytywnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt do walki z brudem , tłuszczem i nie tylko Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkt i jeszcze ładny zapachowo...wart polecania💣

    OdpowiedzUsuń
  5. JEst super,miałam firma ze Szczecina to moje okolice,również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przydatny płyn zwłaszcza dla kogoś kto dużo urzęduje w kuchni i potrzebuje pomoccy

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie by mi się przydał :) ciężko o dobrej jakości płyn do tego typu zabrudzeń i niestety trzeba się namęczyć, by uzyskać wymagany efekt. A ten wydaje się być skuteczny :) plusem jest wydajność i zapach jabłuszka 😍 bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuchnia to najbardziej brudzące się miejsce w domu.Świetny,wydajny płyn,koniecznie muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki płyn , który skutecznie, bez szorowania pozwala nam wyczyścić , usunąć zabrudzenia w kuchni jest na wagę złota dla mnie. Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń