czwartek, 4 lipca 2019

Rodzina Treflików Gra Treflikowe Grzybobranie - OPINIA


Zapraszam na opinię o grze Grzybobranie z Rodziną Treflików, jaką otrzymałam od Rodziny Treflików.






Zasady są bardzo proste. Gracze mają za zadanie, dotrzeć do mety zbierając po drodze grzybki jadalne. Można wybrać dowolną trasę. Wygrywa osoba, która zbierze najwięcej jadalnych grzybków. Żeby nie było za łatwo, po drodze może spotkać nie tylko grzyby jadalne, ale i muchomory. Są też pola specjalne, niektóre z nich pomagają graczom (np. dają dodatkowy rzut kostką), inne utrudniają grę (np. tracimy kolejkę).

Wizualnie gra jest bardzo ładna. Znajdziemy na niej bohaterów z bajki animowanej Rodzina Treflików. Plansza po złożeniu jest 3D co jest zdecydowanie dużym plusem.

Jakość elementów na wysokim poziomie. Plansza jest z gruba, pozostałe elementy plastikowe. Przy „normalnym” używaniu na pewno posłuży długi czas.

Moim zdaniem grzybobranie to jedna z ciekawszych gier dla dzieci. My ją uwielbiamy i z przyjemnością polecamy.


Zalety:
  • Ciekawa.
  • Proste zasady.
  • Ładne elementy.
  • Plansza 3D.
  • Solidne elementy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Rodzina Treflików oraz na FB.

Grę Grzybobranie znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna gra duzo o niej słysząłam i w planach mam zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grałam kiedyś w starszą wersję tej gry i nie tylko była świetna zabawa ale i ubaw podczas grzybobrania, ta również będzie wspaniała dla całej rodziny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna gra, uwielbiam tego typu gry, pamiętam jak z córką zbierałam grzybki jak była mała.

    OdpowiedzUsuń
  4. gry to świetny moment na spędzenie rodzinnie czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładnr kolory, a to że jest 3D daje fajny efekt :) gra bardzo ciekawa i myślę, że chętnie zagrałabym z córką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osz super gra wlasnoe dzis grałam z dzieciakami

    OdpowiedzUsuń
  7. interesująca ta gra się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzybobranie mam w domku ale nie z Rodzinką Treflików :) Sama gra ma proste zasady a ta wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bajkę dzieci znają i fajnie że powstała ta gra

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy taką grę tylko innej marki. Jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń