środa, 3 lipca 2019

Parasole MiaDora Parasol plażowy - OPINIA


Zapraszam na opinię o Parasolu plażowym, jaki otrzymałam od Parasole MiaDora.










Parasol posiada wspaniały pokrowiec. Jest nie tylko ładny, ale i solidny i praktyczny. Dzięki niemu przeniesienie parasola nie stanowi problemu, a także nie brudzi się podczas przechowywania.

Jest duży, o średnicy 165 cm. Osobiście używam go do ogrodu i zdaje egzamin na 6+. Daje dużo cienia, co jest niezwykle ważne, szczególnie w takie dni jak ostatnio, z upałami po 40 stopni w cieniu. Zauważyłam również, że parasol nie tylko nadaje się na słońce, ale również na wiatr (oczywiście nie taki 100 km\h). Jeśli odpowiednio go ustawimy, możemy spokojnie siąść i zjeść na dworze, w dzień ze średnim wiatrem i nic nam po stole nie „lata”.

Trzonek parasola składa się z dwóch części. Jest łatwy do złożenia i ponownego rozłożenia. Możemy regulować wysokość parasola, ale też kąt jego ustawienia, co jest zdecydowanie przydatne. Na samym dole trzonek jest ostro zakończony, co ułatwia wbicie go w ziemię.

Materiał to w 100% poliester. Nie przemaka, śmiało, można siedzieć pod nim, podczas deszczu (sprawdzane na takim dość małym, od dawna większego nie było w moich okolicach).

Jakość parasola jest na wysokim poziomie. Materiał nie rozrywa się, nie mechaci, nitki nie puszczają. Kolor nie blednie. Trzonek jest wytrzymały, nie łamie się.

Parasol posiada filtr UV UPF50+, co według mnie jest kolejną, bardzo ważną zaletą.

U mnie parasol sprawdził się idealnie. Nie znalazłam w nim ani jednej wady, za to całe mnóstwo zalet. Z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Idealny do ogrodu.
  • Solidny.
  • Z pokrowcem.
  • Trzonek z możliwością regulacji wysokości oraz kąta parasola.
  • Z filtrem.
  • Duży.
  • Zdaje egzamin również podczas średniej intensywności wiatrom.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Parasole MiaDora oraz na FB.

Parasol plażowy znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Wygląda super :) dobrze wiedzieć na przyszłośc gdzie dobry kupic

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydal by sie taki duzy nad piaskiwnice

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje parasol i oczywiście spełnia swoje zadanie ochrony przed słońcem Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i widać że solidny

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy fakt że ma same zalety, kolor bardzo ładny, taki słoneczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super parasol, ładny kolor, fajnie, że można kat ustawić

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest boski,piękny kolor,duży jak widać bardzo solidny,mój ostatnio odmówił posłuszeństwa i się złamał.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny i przydatny zwłaszcza w upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) solidny i ten pokrowiec, ale chyba najbardziej przykuło moją uwagę to, że posiada filtr UV i że nie blaknie 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie idealnie pasował do mojego ogrodu :) Jest duży,solidnie wykonany i ma pokrowiec,same zalety Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super jest u mnie taki też by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglada. Plusów ma dużo : solidny, wytrzymały, ma pokrowiec

    OdpowiedzUsuń