niedziela, 1 września 2024

Wydawnictwo Amare Obłed - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Obłęd”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare (współpraca reklamowa baterowa).





Adeline i Cadena, mimo że byli jeszcze bardzo młodzi, mieli już zaplanowaną przyszłość. Ona go po prostu kochała, on obiecywał zawsze ją chronić. Miało być pięknie, mieli być szczęśliwi. Jednak wystarczyło jedno zdarzenie, aby wszystko się zmieniło.
Mija dwanaście lat od tych zdarzeń. Oboje stali się dorośli. Do tej pory Caden myślał, że jego ukochana nie żyje. Ona straciła pamięć, jednak niedawno wszystko sobie przypomniała. Tylko czy aby na pewno tak było? Zdrada bliskich osób była bolesna i zmieniła ich życie. Adeline chce tylko zemsty i zamierza zrobić wszystko, aby do tego doszło. Nic nie jest takie, jakie się wydaje, a namiętność, jaka się między nimi odradza, nie pomaga w niczym. Co tak naprawdę stało się w przeszłości? Kto jest zdrajcą? Czy prawda wyjdzie na jaw? Czy ta dwójka będzie miała szansę na wspólną przyszłość? Czy zemsta się dokona?

Przyznam szczerze, że pierwszy raz mam problem z recenzją. Książka tak mi się podobała, że przeczytałam ją w jeden wieczór, a do cienkich nie należy (ponad 450 stron). Więc w czym mam problem? W tym, że wszystko było ważne, znaczące dla dalszych zdarzeń. Odkrywanie pomału wszystkich zdarzeń było tak przyjemne, że nie chciałam wam tego zabierać, a to sprawiło, że ciężko było mi napisać zarys historii. Mam nadzieję, że się udało na tyle ciekawie, abyście sięgnęli po książkę, a jednocześnie nie stracili radości odkrywania, co się działo.
Akcja sprawnie poprowadzona, pełna zaskakujących zwrotów. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Historia pełna tajemnic, sekretów, niedomówień, niebezpieczeństwa, a jednocześnie namiętności, miłości.

Bohaterowie zdecydowanie ciekawi, dobrze wykreowani. Tym razem nie powiem wam o nich nic więcej niż w zarysie historii. Powiem tylko tyle, że może nie zawsze się zgadzałam z ich decyzjami, ale oboje polubiłam.

„Obłęd” to moim zdaniem świetna książka, którą zdecydowanie warto przeczytać. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Obłęd

1 komentarz: