środa, 11 września 2024

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Na złej drodze" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Na złej drodze”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis (współpraca reklamowa baterowa).





Giosciua jest kurierem. Może nie jest to praca marzeń dla innych, jednak dla niego wystarczająca, aby mógł zapewnić sobie spokojne życie. Jest pracownikiem dobrym i sumiennym, zawsze na czas, nigdy niełamiący zasad, które mówią, że nie wolno mu zaglądać do paczek, które przewozi. Niestety do czasu. Pewnego dnia staje się tak, że poznaje zawartość paczki i już wie, że wpakował się w niezłe kłopoty, chociaż wcale tego nie chciał. Nie mając innego pomysłu, postanawia po prostu uciekać. Tylko czy to dobry pomysł? Jak wielkie grozi mu niebezpieczeństwo? Czy wyjdzie z tego wszystkiego cało?

Książka zupełnie inna niż wszystkie i mnie to się podobało. Po pierwsze wszystko dzieje się w ciągu jednej nocy (nie przypominam sobie książki, w której cała fabuła była w tak krótkim czasie). Po drugie w książce dzieje się tyle, że naprawdę ciężko się nudzić chociaż przez chwilę. Akcja szybka, pełna zwrotów, które potrafiły mnie zaskoczyć.
Książkę czytamy z perspektywy wielu bohaterów, co zdecydowanie wiele wnosi. Czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyły emocje.

Bohaterowie ciekawi, moim zdaniem dobrze wykreowani. Muszę trochę wspomnieć o Giosciua. Jest postacią, którą lubią kłopoty, momentami podejmuje złe decyzje. Zdecydowanie mam zupełnie inne podejście do życia niż on, a mimo wszystko naprawdę go polubiłam i mocno mu kibicowałam aż do ostatnich stron.

„Na złej drodze” to ciekawa, zupełnie inna niż te mi znane książka, po którą moim zdaniem warto sięgnąć i polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Na złej drodze

1 komentarz: