środa, 11 września 2024

Wydawnictwo HarperKids Książki z serii „Bluey. Moja czytanka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii „Bluey. Moja czytanka”, które otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids (współpraca reklamowa baterowa).












Do recenzji otrzymałam dwie książki z serii:

  1. Bluey. Strumyk. Moja czytanka

  2. Bluey. Kemping. Moja czytanka



Serial Bluey jest coraz bardziej popularny wśród dzieci. Opowiadają o pieskach i ich przygodach, a można go oglądnąć na platformie Disney +. Nakładem wydawnictwa HarperKids pojawiły się książeczki, w których spotkamy bohaterów z tej bajki.



Obie książeczki są dość cieniutkie, mają tylko 24 strony. Znajdziemy w nich niezbyt długie historyjki o przygodach Blueya i jego przyjaciół. Obie są ciekawe, nie tylko bawiące, ale również przekazujące ważne wartości.



Wizualnie książeczki są śliczne. Ilustracje duże, przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.



Tekstu na stronach nie jest dużo, co jest plusem w szczególności dla młodszych dzieci. Jest on dość prosty, zrozumiały dla malucha.



Bluey. Moja czytanka” to ciekawa propozycja dla przedszkolaków. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Harper Collin Polska oraz FB HarperKids Polska




Bluey. Strumyk. Moja czytanka

Bluey. Kemping. Moja czytanka

1 komentarz: