niedziela, 14 lipca 2024

D. B. Foryś - strona autorska Książka pt.: „Skradzione tajemnice” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Skradzione tajemnice”, którą otrzymałam od autorki D. B. Foryś (współpraca reklamowa baterowa).







Audrey i Dante znają się od dawna i kiedyś połączył ich romans, który nie miał prawa ich połączyć. Oboje są szpiegami, na dodatek w konkurencyjnych agencjach i gdyby to wyszło na jaw, uznane byłoby za zdradę. Dlatego, mimo że żadne tego nie chciało, ona podjęła decyzję za nich oboje i zniknęła, zostawiając tylko kartkę.
Od tamtych zdarzeń minęło wiele lat, przez które się nie widzieli. Oboje nadal pracują jako szpiedzy i są w tym naprawdę dobrzy. Pewne zdarzenia sprawiają, że ich drogi się ponownie połączą. Będą razem prowadzić śledztwo, jednak nic nie jest takie, jak początkowo mogłoby się wydawać. Z jednej strony oboje się zmienili, z drugiej uczucie, jakie między nimi było, dość szybko odradza się na nowo. Jednak nadal jest zakazane, na dodatek spotkanie wcale nie jest przypadkowe, a Audrey ma Dante sprawdzić. Tajemnice, jakie zaczną wychodzić na światło dzienne, wiele zmienią w ich życiu. Co takiego się stanie? Jakie sekrety odkryją? Czy uczucie, które między nimi się odrodziło, tym razem będzie miało szansę na szczęśliwy finał?

Ta książka była po prostu świetna. Pełna tajemnic, sekretów, niebezpieczeństwa, a jednocześnie przyjaźni, miłości. Akcja dość szybka, z wieloma zaskakującymi zwrotami. Czytało się ją bardzo szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Mnie wciągnęła tak bardzo, że nie mogłam się od niej oderwać praktycznie od pierwszych stron, aż do samego końca.

Bohaterowie dobrze wykreowani, wywołujący emocje w czytelniku. Żadne z nich nie jest idealne, oboje mają sporo „za uszami”, nie zawsze podejmują decyzję, z którymi bym się zgadzała, a mimo to bardzo ich polubiła. Całą historię przeżywałam wraz z nimi, mocno im kibicując.

„Skradzione tajemnice” to świetna książka pełna tajemnic, niebezpieczeństwa, z ciekawymi zwrotami akcji. Mnie się bardzo podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę autorki D. B. Foryś- strona autorska



Sklep autorki - https://dbforys.sklep.pl/


Skradzione tajemnice

2 komentarze: