piątek, 1 marca 2024

Wydawnictwo Marginesy Książka pt.: "Rajski ogród” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Rajski ogród”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Marginesy (współpraca reklamowa baterowa).





David i Catherine właśnie spędzają swój miesiąc miodowy na francuskiej Riwierze. Dobre jedzenie, alkohol i wspólnie spędzony czas. Niestety tak wygląda tylko początek, a później zaczyna się psuć. Catherine zmienia się, zaczyna poszukiwać samą siebie, a jednocześnie wpływa na męża, aby i on zaczął dążyć do zmian. Kobieta nie tylko przestaje być taka, jak kobieta powinna być (przynajmniej według przyjętych norm), ale również zaczyna krytykować jego twórczość co dla pisarza, którym on jest, nie jest ani trochę przyjemne. Jakby tego było mało, poznają pewną młodą kobietę, z którą wchodzą w dość dziwną relację. Jak potoczą się dalsze losy młodego małżeństwa? Jak bardzo zmieniła się Catherine? Co takiego połączy ich z poznaną kobietą?

Zacznę od tego, że książka nie jest dla każdego. Porusza delikatne tematy, o których nie każdy ma ochotę poczytać. Mamy między innymi trójkąt oraz badanie własnej tożsamości seksualnej. Mnie może nie zachwyciła, jednak podobała się na tyle, że jej czytanie uważam za czas udanie spędzony. Akcja toczy się wolniej, ale nie myślcie, że było nudno, bo według mnie nie było.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani. Jednych polubiłam, inni troszkę podnosili mi ciśnienie. Niestety nie mogę za bardzo wam powiedzieć kto i dlaczego, ponieważ zdradziłabym zbyt wiele z fabuły.

„Rajski ogród” to książka nie dla każdego, poruszająca delikatne tematy. Mnie nie zachwyciła, jednak podobała się na tyle, że polecam.



Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Marginesy oraz na FB



Rajski ogród



4 komentarze: