piątek, 9 lutego 2024

Wydawnictwo Amare Wspólnik. Królewski poker - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wspólnik. Królewski poker”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare  (współpraca reklamowa baterowa).





Książka pt.: „Wspólnik. Królewski poker” to trzeci tom z serii Wspólnik.

Tom pierwszy to książka pt.: „Wspólnik. Rozdanie kart”.

Tom drugi to książka pt.: „Wspólnik. Odkrycie kart”.


Chociaż nigdy to nie była jej bajka, Oktawia postanawia spróbować trójkąta z innym facetem. Chce wejść do świata Aleksandra, który jest dla niej dość ważny, a przynajmniej tak myślała. Początkowo było dobrze, jednak w momencie, w którym okazało się, że facet, który był tym drugim, nie jest fer w stosunku do swojej partnerki. Oktawii się to ani trochę nie spodobało, a wręcz poczuła się z tym źle.
Miłość między tą dwójką kwitnie, jednak przeszłość mężczyzny nie daje mu spokoju. Oktawia stara się go wspierać, jednak jest to trudne, kiedy Aleksander nie wszystko jej mówi i nie widzi w tym większego problemu. Na dodatek jest ktoś blisko nich, kto wcale im nie kibicuje, a wręcz przeciwnie. Czy mimo przeciwności ich miłość przetrwa? Czy pokonają przeszkody? Czy Aleksander zrozumie swoje błędy? Czy się otworzy całkowicie przed ukochaną?

Tak jak poprzednie tomy, tak i tym razem książka jest mocno erotyczna i trzeba to wziąć pod uwagę, po nią sięgając. Będzie bardzo gorąco, namiętnie, niegrzecznie, a momentami ostro i będzie tego naprawdę dużo. To jedna z tych pozycji, która mocno pobudza wyobraźnie.
Jeśli chodzi o historię, przy poprzednim tomie miałam lekko mieszane uczucie, tym razem jest zupełnie inaczej. Książka mi się podobała, było więcej akcji, której wtedy mi brakło i to takiej, w której znalazłam zaskakujące zwroty. Wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i nie mogłam się oderwać aż do samego końca, a nie jest to cieniutka pozycja.

Głównymi bohaterami nadal są Aleks i Oktawia. Oboje są ciekawi, dający się lubić, a jednocześnie nieidealni, co sprawia, że bardziej realistyczni.

„Wspólnik. Królewski poker” to książka, która moim zdaniem jest najlepsza z serii Wspólnik i polecam każdemu, kto lubi bardzo „gorące” pozycje.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Amare oraz FB.


Wspólnik. Królewski poker


4 komentarze: