niedziela, 25 lutego 2024

HarperCollins Polska Książka pt.: „Po tamtej nocy" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Po tamtej nocy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska (współpraca reklamowa baterowa).





To miał być wspaniały wieczór, impreza, na którą szła z ochotą. Miała doskonale się bawić, jednak jeśli by wiedziała, co się stanie, nigdy by do niej nie dopuściła. Sara została brutalnie zgwałcona, a to, co zrobił jej oprawca, pozostawiło ślady nie tylko na ciele.
Mija piętnaście lat. Teraz Sara jest lekarką, ma narzeczonego, jest szczęśliwa i wierzy, że pokonała swoją przeszłość, choć poradzenie sobie z tym, co się stało nie było ani troszkę proste. Niestety wystarczy jedna chwila, jedno spotkanie i wszystko wraca. Sara jest na dyżurze, kiedy przywożą młodą dziewczynę z obrażeniami takimi, jak ona miała po tamtym zdarzeniu. Mimo starań nie udaje jej się uratować, jednak zanim umiera, zdarza powiedzieć, co jej się stało. Sara nie zamierza tego tak zostawić, zresztą obiecała to dziewczynie. Tylko czy da rady? Czy pokona własne demony? Co odkryje? Jak to wszystko będzie dla niej trudne? Na kogo pomoc będzie mogła liczyć?

Zacznę od tego, że nie czytałam poprzednich tomów w serii. Czy to w jakimś stopniu mi przeszkadzało? Ani troszkę. Każdy tom to inna historia więc śmiało, można po książkę sięgnąć, nie znając innych części.
Książka zdecydowanie mi się podobała. Autorka porusza w niej niełatwe tematy, jak na przykład gwałt i robi to w sposób naprawdę udany. Historia była ciekawa, wciągająca, a przy tym trzymająca w napięciu. Akcja nie jest bardzo szybka, wszystko rozwija się powoli, ale nie myście, że choć przez chwilę jest nudno, bo nie jest. Znajdziemy zwroty, które mnie potrafiły zaskoczyć.

Bohaterów polubiłam, uważam, że są dobrze wykreowani.

„Po tamtej nocy” to książka z ciekawą, trzymającą w napięciu historią. Mnie się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo HarperCollins oraz na FB HarperCollins Polska


Po tamtej nocy

4 komentarze:

  1. Książka która czymala mnie do końca w napięciu Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie czytalam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kryminał na nadchodzącą wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka. Polecam.

    OdpowiedzUsuń