sobota, 24 lutego 2024

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Burza emocji” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Burza emocji”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego (współpraca reklamowa baterowa).





Książka pt.: „Burza emocji” to drugi tom z serii Druga szansa.

Tom pierwszy to książka pt.: „Burza uczuć”.



Poznali się, kiedy byli młodzi. On studiował prawo, ona opiekowała się babcią. Była młoda, jednak ukryła jak bardzo. Połączyło ich uczucie, bardzo silne, które miało trwać, jednak pewnego dnia Layla zniknęła, pozostawiając po sobie tylko karteczkę, która nic nie wyjaśniała, zrywając wszystkie kontakty. Xander został sam ze złamanym sercem, a ta znajomość znacząco na niego wpłynęła i to nie w pozytywny sposób.
Mijają lata, on stał się szanowanym prawnikiem, ona swoją karierę prawniczą dopiero zaczyna. Staje się tak, że mają wspólnie pracować. Mężczyzna czuje teraz tylko nienawiść i ma zamiar odegrać się za to, co kiedyś przeżył. Nie ma pojęcia, dlaczego ona wtedy zniknęła ani o tym, że skrywa tajemnicę, która może wiele zmienić w jego życiu. Pewna intryga przyjaciół oraz załamanie pogody w górach sprawiają, że ponownie się do siebie zbliżają. Tylko co z przeszłością? Co z tajemnicą Layly? Co takiego skrywa kobieta? Dlaczego wtedy zniknęła bez słowa? Czy Xander będzie umieć jej zaufać? Czy przebaczy to, co się stało kiedyś?

Wiem, że zarys historii jest bardzo oszczędny, wręcz krótki, jednak więcej nie mogę wam zdradzić. Pierwszy tom zdecydowanie mi się podobał i podobne wrażenia mam po przeczytaniu drugiego. To historia pełna tajemnic, sekretów, o drugiej szansie, niełatwej przeszłości. Autorka porusza niełatwe tematy m.in. o nietolerancji rodziców (nie tylko, ale dokładniej musicie już odkryć sami).
Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Poznajemy ich najpierw, kiedy są młodzi, a później „przeskakujemy” piętnaście lat do przodu. To fajne rozwiązanie, ponieważ mamy porównanie, widzimy zmiany, jakie w nich zaszły. Osobiście ich polubiłam, choć nie będę ukrywać, oboje czasem podnosili mi ciśnienie swoim zachowaniem.

„Burza emocji” to książka o drugiej szansie, która mnie się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Burza emocji

5 komentarzy:

  1. Zapewne ciekawa historię poznamy czytając amia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytalam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia,która wciąga od pierwszych chwil czytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka pełna emocji. 9 na 10. Polecam.

    OdpowiedzUsuń