sobota, 27 stycznia 2024

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Nowy rozdział” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nowy rozdział”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res (współpraca reklamowa baterowa).






Minęły trzy lata od dnia, który na zawsze ją zmienił. Rak jajników – diagnoza, którą Nel usłyszała, byłą jak wyrok. To wtedy legły jej wszystkie plany i marzenia. Jednak to już za nią, a przynajmniej to, co najgorsze, chociaż nadal każde badania lekarskie powodują u niej wielki strach. Choć raka pokonała, nie ma gwarancji, że na zawsze, że nie nadejdzie dzień, w którym okaże się, że nie jest wszystko dobrze, że on powrócił.
Teraz stara się żyć, choć on zabrał jej coś, co było dla niej bardzo ważne – możliwość zostania mamą. Kobieta wróciła na studia, prowadzi biuro tłumaczeń, spotyka się z przyjaciółmi. Po prostu żyje, jak wiele innych osób w jej wieku, choć nigdy nie zapomni, o tym, co przeszła. Na jednej z imprez poznaje Igora, a raczej jej pięść poznaje się z jego twarzą, choć to nie on miał oberwać. Chociaż nie chciałaby go nigdy więcej spotkać, los sobie z niej kpi, a oni ciągle na siebie wpadają. Jak potoczy się dalsza znajomość Igora i Neli? Za co, a raczej za kogo dostał w twarz? Czy Nel da mu szansę?

Historia, jaką znalazłam w książce to historia o kobiecie, która pokonała raka, jednak straciła coś bardzo dla niej cennego, a strach, jaki w niej pozostał, nie pozwala żyć na 100%. To opowieść momentami pełna bólu, momentami nadzieli na szczęście. Mnie się podobała i to nawet bardzo. Nie jest długa, ma niecałe 200 stron, a jednak autorce udało się w nich zmieścić pełną, wartościową historię, którą przeżywa się wraz z bohaterką.
Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Akcja sprawnie poprowadzona, z momentami, które potrafiły mnie zaskoczyć.

Główną bohaterką jest Nel, młoda kobieta, która przeszła już wiele. Rak był jak wyrok, zabrał jej bardzo wiele i choć został pokonany, strach pozostał. To kobieta według mnie silna (do pokonania chorobę trzeba mieć ogromną siłę). Osobiście ją bardzo polubiłam.

„Nowy rozdział” to książka z historią, którą zdecydowanie warto przeczytać. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB


Nowy rozdział

3 komentarze: