wtorek, 5 grudnia 2023

Wydawnictwo Dragon Książka pt.: „Wszystko o psach” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wszystko o psach”, którą otrzymałam od wydawnictwa Dragon (współpraca reklamowa baterowa).









Psach to moim zdaniem dość fascynujące zwierzęta i tak naprawdę każdy z nas w pewnym momencie swojego życia ma z nimi kontakt. Dlatego warto dowiedzieć się o nich więcej, poznać je bliżej. Dziś chciałabym Wam pokazać książkę, dzięki której wraz z dzieckiem możemy to zrobić.

Książeczka nie należy do tych grubych, ma tylko 64 strony, ale zdecydowanie jest bogata w treść. Dowiemy się między innymi, kiedy psy zostały udomowione, jaka jest ich budowa, kto i kiedy dokonał naukowego opisu psa, o jego etapach rozwoju, czy mogą jeść kości, co robią, kiedy nie ma nas w domu i wiele więcej.

Wszystko napisane jest zrozumiałe, czytelnie i z humorem. To sprawia, że dziecko z przyjemnością słucha, a starsze samodzielnie czyta. Mamy „podstawową” treść, a także wiele ciekawostek. Przyznam szczerze, że chociaż moja wiedza o tych zwierzętach nie jest mała, sama dowiedziałam się z niej czegoś, o czym wcześniej nie miałam pojęcia.

Wizualnie książka jest naprawdę ładna. Ilustracje ładne, przyciągające wzrok, niektóre zabawne.

„Wszystko o psach” to świetna książka o psach dla dzieci. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Dragon oraz na FB



Wszystko o psach

3 komentarze: