czwartek, 7 grudnia 2023

Wydawnictwo Skarpa Warszawska Książka pt.: „Póki śnieg nas nie rozłączy” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Póki śnieg nas nie rozłączy”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Skarpa Warszawska (współpraca reklamowa baterowa).





Miał być ślub, miało być pięknie, niestety nic z tego nie wyszło. Narzeczony się nie pojawia, za to pojawia się mały chłopiec z dziwną karteczką. Róża jest załamana, nic nie zapowiadało tego, co się stało. Kobieta zmienia się, zapada się w sobie i chociaż przyjaciele próbują ze wszystkich sił sprawić, żeby wróciła „do żywych”, nic to nie daje.
Róża jest znaną pisarką. Po pewnym czasie od tamtego dnia dostaje propozycję, aby wzięła udział w popularnej imprezie literackiej „Książki pod Arkadami”. Chociaż kobieta początkowo dość sceptycznie jest do tego nastawiona, w końcu daje się namówić przyjaciołom i zamierza wziąć w tym udział. Początkowo wszystko idzie sprawnie i w miarę normalnie. No może poza pewnym chłopakiem, który koniecznie pragnie jej coś powiedzieć. Jednak nie zdąża, ponieważ nadchodzi kolej Róży na przemówienie. Później kobieta mocno żałuje, że nie zdążyli porozmawiać. Dochodzi do morderstwa, w którym właśnie on traci życie. Róża wraz z przyjaciółmi zaczynają własne śledztwo, co ani trochę nie podoba się pewnemu komisarzowi. Co odkryją? W jakim niebezpieczeństwie się znajdą? Dokąd zaprowadzą ich tropy? Dlaczego narzeczony Róży tak nagle zniknął?

Jak zapewne zauważyliście, przeważnie sięgam po książki z innego gatunku. Jednak lubię raz na jakiś czas przeczytać dobry kryminał, a ten właśnie taki był, a przynajmniej według mnie. Historia, jaką znalazłam w książce, była ciekawa, pełna tajemnic, niebezpieczeństwa. Akcja sprawie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć. Przyznam szczerze, że praktycznie do samego końca nie wiedziałam, kto jest tym złym, chociaż swoje podejrzenia miałam.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani, tacy co wywołują emocje w czytelniku. Niestety nic więcej o nich Wam nie mogę zdradzić, ponieważ zdradziłabym zbyt wiele z fabuły.

„Póki śnieg nas nie rozłączy” to książka, która mnie się podobała, potrafiła mnie zaskoczyć i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Skarpa Warszawska oraz na FB



Póki śnieg nas nie rozłączy

3 komentarze:

  1. Zapowiada się mile czytanie chętnie po nią sięgnę Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kryminał z zagadkami na zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń