wtorek, 5 grudnia 2023

Purple Book Wydawnictwo Książka pt.: „Gwiazdki nad Massachusetts” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Gwiazdki nad Massachusetts”, którą otrzymałam od wydawnictwa Purple Book (współpraca reklamowa baterowa).









Korynna i Jerzy poznają się przy łóżku Vanessy. Oboje po przejściach, oboje w pewnym sensie zranieni. On lekarz pracujący w Gdyni, ona malarka mieszkająca na stałe w Krakowie, który kocha i nie wyobraża sobie życia gdzie indziej. Dzieli ich naprawdę sporo, jednak to ani trochę nie przeszkadza w rodzącym się uczuciu. Kiedy Vanessa dochodzi do siebie, między nimi jest już miłość i to na tyle silna, że Jerzy postanawia zmienić pracę, aby być bliżej Koryny. Udaje mu się załatwić miejsce w sanatorium w Rabce, a zanim ją zacznie, spędzają wspólnie wspaniały czas w jej ukochanym Krakowie.
Miłość między nimi jest coraz większa, zaczynają snuć plany na przyszłość. Nic nie zapowiada, że coś ma się zmienić. Pewnego dnia kobieta dowiaduje się o czymś, co chce jak najszybciej przekazać ukochanemu. Jednak nie jest to coś, co powinno się mówić przez telefon, dlatego postanawia zrobić mu niespodziankę i odwiedzić go w Rabce. Niestety na miejscu odkrywa coś, co sprawia, że się załamuje, porzuca Kraków i ucieka na Kaszuby do swojej przyjaciółki Vanessy. Co takiego się stanie? Co zobaczy Koryna? Czy to koniec miłości między nią a Jerzym? Co kobieta chciała mu powiedzieć?

Życie niestety potrafi dać nieźle popalić, a miłość bez zaufania może się szybko skończyć. Kiedy zamiast porozmawiać, od razu wysuwamy wnioski, czasem bywają błędne i potrafią niepotrzebnie mocno nas zranić. Tak właśnie było między bohaterami książki, a co z tego wyszło, musicie już odkryć sami.
Mnie historia, jaką znalazłam w książce, zdecydowanie się podobała. Była nie tylko ciekawa i wciągająca, ale również bardzo realistyczna, taka, z której można wyciągnąć wnioski. Tak naprawdę to, co się wydarzyło w życiu Koryny i Jerzego, może przydarzyć się każdemu z nas.
Akcja nie bardzo szybka, a jednocześnie niewolna czy nudząca. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Oboje mają zalety i wady, a to sprawia, że są realistyczni. Oboje polubiłam, chociaż nie będę ukrywać, że nie zawsze zgadzałam się z ich decyzjami.

„Gwiazdki nad Massachusetts” to ciekawa, wciągająca i realistyczna historia o miłości. Mnie bardzo się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Purple Book Wydawnictwo oraz na FB



Gwiazdki nad Massachusetts

3 komentarze: