czwartek, 28 grudnia 2023

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Strzępki życia. O tym, jak grzyby tworzą nasz świat, zmieniają nasz umysł i kształtują naszą przyszłość” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Strzępki życia. O tym, jak grzyby tworzą nasz świat, zmieniają nasz umysł i kształtują naszą przyszłość”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis (współpraca reklamowa baterowa).








Grzyby według mnie są naprawdę fascynujące, dlatego, kiedy dowiedziałam się o książce pt.: „Strzępki życia. O tym, jak grzyby tworzą nasz świat, zmieniają nasz umysł i kształtują naszą przyszłość”, zapragnęłam ją poznać bliżej i ani trochę tego nie żałuję. Według mnie jest naprawdę bogata w wiedzę i można z niej dowiedzieć się wiele na temat grzybów. Autor zabiera nas w podróż do spektakularnego i tajemniczego świata udowadniając, jak one są ważne, a także pokazując, jak niewiele im trzeba do przetrwania.

Książka napisana jest jasno, zrozumiale, a przede wszystkim ciekawie. Sprawiło to, że czytało się ją szybko, z przyjemnością odkrywając każdą kolejną stronę.

Znajdziemy w niej proste, czarno białe ilustracje, które moim zdaniem przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

„Strzępki życia. O tym, jak grzyby tworzą nasz świat, zmieniają nasz umysł i kształtują naszą przyszłość” to książka, która zabiera nas w świat grzybów, odkrywając przed nami ich tajemnice. Mnie się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB



Strzępki życia. O tym, jak grzyby tworzą nasz świat, zmieniają nasz umysł i kształtują naszą przyszłość

3 komentarze: