czwartek, 28 grudnia 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto. Dziobak Toto i kryształowe siostry. Tom 5” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto. Dziobak Toto i kryształowe siostry. Tom 5”, który otrzymałam od Wydawnictwa Egmont (współpraca reklamowa baterowa).










Toto jest zły i postanawia zostawić swoich przyjaciół. Został poniżony przez jaszczurki Zou i Bozon, a myszy mu naubliżały. Tak się nie robi komuś innemu. Wszystko jednak ma drugie dno. Co z tym wszystkim ma wspólnego pewien sen i krystaliczne oczy sióstr? Czy to koniec ich przyjaźni? Jak potoczą się dalsze losy dziobaka Toto, kolczati Chichi, koali Wawie i nietoperza Riri?

To kolejny tom z serii, jaki mam okazję recenzować, a Ksawery czytać. Po przeczytaniu stwierdził, że był fajny, a kolejne przygody Toto i jego przyjaciół mu się spodobały. Ja ze swojej strony dodam jeszcze, że jest to komiks z morałem. Jakim? To już musicie odkryć sami.

Wizualnie komiks jest ładny. Ilustracje są dość ciekawe, przyciągające wzrok. Utrzymany w ciemniejszych barwach, co dodaje mu nutkę „mroku”.

Komiks należy do serii komiksów 5+ i moim zdaniem jest dopasowany zarówno do takich dzieci, jak i tych sporo starszych. Zda egzamin zarówno jako pierwszy komiks, jak i dla dzieci uczących się czytać, czy też po prostu lubiących komiksy.

„Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto. Dziobak Toto i kryształowe siostry. Tom 5” to komiks, który Ksaweremu się podobał i polecamy.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz na FB Egmont Polska



Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto. Dziobak Toto i kryształowe siostry. Tom 5

3 komentarze: