wtorek, 26 grudnia 2023

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: „Nina” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Nina”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novea Res (współpraca reklamowa baterowa).





Śmierć chłopaka nie jest czymś, co przeżywamy na co dzień. Jest to trudne, a nawet bardzo trudne przeżycie. Tak było również w przypadku Niny. Nie mogła się pozbierać, ból był nie do zniesienia, noce bezsenne i tylko leki pomagały. Żyła w zawieszeniu, w otępieniu, nie mając na nic ani siły, ani ochoty. Pewnego dnia postanowiła wszystko zmienić. Swoje nowe życie zaczęła od przeprowadzki z Londynu do Kopenhagi, gdzie zaczęła pracę jako menadżerka klubu. Chociaż wszystko idzie tak, jak sobie zaplanowała, tak naprawdę wcale nie jest szczęśliwa. Koszmarna przeszłość wciąż do niej wraca, a ona zamknęła się na innych, stała się zimna i oschła.
Pewnego dnia w jej życiu pojawia się pewien mężczyzna. Kriss jest nie tylko nowym klientem, ale również dobrym znajomym szefa. Między tą dwójką iskrzy od pierwszego spotkania. Tylko czy Nina go dopuści do siebie? Czy zaryzykuje i się otworzy na mężczyznę? Czy Kriss będzie na tyle wytrwały i uparty, aby do niej dotrzeć?

Historia, jaką znalazłam w książce, była naprawdę fajna. To opowieść o bólu, stracie, nowym początku. Czytało się ją szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje. Akcja nie była ani bardzo szybka, ani wolna, znalazłam w niej zwrotki, a jeden mnie zaskoczył, a także mocno mi zapadł w pamięci.

Główną bohaterką jest Nina. To kobieta, która przeżyła traumę po stracie chłopaka. Poznajemy ją jako osobą zimną, skrytą, która tylko dzięki lekom potrafi jakoś funkcjonować. Później pomału się zmienia, jednak to już musicie odkryć sami. Moim zdaniem jest bohaterką ciekawą.

„Nina” to książka z dość ciekawą i wciągającą historią o stracie bliskiej osoby, nowym początku. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Novae Res oraz na FB.


Nina

3 komentarze: