niedziela, 19 listopada 2023

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Sinners & Reapers. Sekret Jaxa” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Sekret Jaxa”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat (współpraca reklamowa baterowa).


Książka pt.: „Sekret Jaxa” to piąty tom cyklu Sinners & Reapers.

Tom pierwszy to książka pt.: „Dama Paxtona”.

Tom drugi to książka pt.: „Piekło Hulka”.
Tom trzeci to książka pt.: „Anioł Coltona”.

Tom czwarty to książka pt.: „Grzech Reeda”.









Stella, uciekając z pewnego klubu motocyklowego, miała zamiar zacząć wszystko od nowa, z dala od ludzi tego typu. To, co tam przeszła znacząco na nią wpłynęło, sprawiło rany, które wcale nie chcą się zagoić. Jednak stało się inaczej, schronienie znalazła wśród Sinnersów, a niedługo później dołączył do niej mały chłopiec, syn jej przyjaciółki, a jednocześnie szefa tamtego klubu. Na dodatek między nią, a Jaxem, jednym z Sinnersów zaczyna się coś dziać. Niby łączy ich tylko przelotny seks co jakiś czas, jednak to tylko pozory, a oni oboje skrywają tajemnice.
W miasteczku nie dzieje się za dobrze. Zaczynają ginąć osoby, a niedaleko klubu zostaje znaleziona martwa dziewczyna. Na dodatek to członkowie klubu stają się podejrzanymi. Mężczyźnie pragną chronić swoje kobiety i dzieci, jednocześnie one mają własne plany. To wszystko nie skończy się dobrze, a wewnątrz klubu dojdzie do nieciekawych sytuacji. Co takiego się stanie? Kto stoi za porwaniami i morderstwami? Z jakiego klubu uciekła Stella? Co tam takiego się działo? Jakie tajemnice skrywa Jax? Jak poradzą sobie Sinnersi, z tym, co się dzieje?

To już piąty tom, z której serii i według mnie właśnie on jest najlepszy. Historia zdecydowanie była ciekawa i wciągająca do tego stopnia, że od książki ciężko było mi się oderwać. Akcja dość szybka, ze zwrotami, które potrafiły mnie zaskoczyć. Książka była pełna niebezpieczeństw, „niegrzecznych” mężczyzn, sekretów, a przy tym przyjaźni, miłości. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Momentami miałam wielki uśmiech na twarzy, momentami nie mogłam powstrzymać wybuchu śmiechu, a jednocześnie były takie, w których ciężko było powstrzymać łzy.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani.
Stella to młoda kobieta, która przeszła już naprawdę dużo. Nie chce się z nikim wiązać, boi się związku. Z jednej strony wycofana, zamknięta w sobie, z drugiej odważna, dzielna, niewahająca się ruszyć z pomocą innym, nawet jeśli musi wiele poświęcić. Zdecydowanie ją polubiłam.
Jax jest członkiem klubu motocyklowego, mężczyzną skrytym, pełnym tajemnic.

„Sekret Jaxa” to piąty, według mnie najlepszy, tom z serii Sinners & Reapers. Z wielką przyjemnością polecam.





Moja ocena - 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA gdzie znajdziecie również książki wydawnictwa Akurat oraz FB Wydawnictwo MUZA SA i Rozdział Miłość.



Sekret Jaxa

3 komentarze: