piątek, 3 listopada 2023

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Ktoś mi bliski” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ktoś mi bliski”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza (współpraca reklamowa baterowa).





Zoja i Lena są siostrami, obie skończyły artystyczną szkołę i przeprowadziły się z rodzinnej miejscowości do Warszawy. Wraz z przyjacielem wynajmują trzypokojowe mieszkanie, we dwie prowadzą nietypowy sklep o Fortuna Vintage. Sprzedają tam niepowtarzalne przedmioty, które wcześniej wyszukują. Tak naprawdę kochają to, czym się zajmują i pewnie dlatego idzie im bardzo dobrze. Potrafią nie tylko doskonale doradzić, ale rzeczy, które wyszukują, mają „duszę”, nie są to kolejne produkowane hurtowo przedmioty, które można znaleźć wszędzie.
Pewnego dnia do ich sklepu przychodzi mężczyzna z nietypową ofertą. Ma dla nich cały kufer perełek, które dla niego są po prostu zbędnymi drobiazgami, których z jednej strony nie chce w swoim domu, z drugiej nie chce wyrzucić na śmietnik. Jedynie co chce w zamian to aby procent z ich sprzedaży został przekazany na pomoc zwierzęta. Kobiety są zaskoczone, a jednocześnie szczęśliwe po obejrzeniu zawartości i oczywiście zgadzają się na propozycję mężczyzny. Wśród rzeczy, które znajdują się w kuferku, jest pewien piękny medalion ze szmaragdem. Niebawem okazuje się, że jest niezwykły i skrywa pewną historię. Jaką? Czy siostry ją odkryją? Co jeszcze się wydarzy?

W książce znalazłam ciekawą, wciągającą historię pełną tajemnic. Tak naprawdę medalion odkryty w kuferku to dopiero jej początek. Czytało się ją naprawdę szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnych emocji. Akcja nie była bardzo szybka, jednak na tyle, że nie nudziłam się ani chwili. Mnie książka wciągnęła praktycznie od pierwszych stron i przeczytałam ją cała za jednym podejściem, nie mogłam się oderwać, aż nie poznałam zakończenia. Bardzo ciekawiło mnie, jak potoczą się losy wszystkich, jakie tajemnice jeszcze zostaną odkryte, dokąd doprowadzi to wszystko Zoję i Lenę.

Bohaterki są ciekawe, dobrze wykreowane. Mamy dwie siostry, które łączy bardzo dużo. Są z sobą blisko, wspólnie prowadzą sklep, wspólnie mieszkają. Osobiście bardzo je polubiłam.

„Ktoś mi bliski” to książka, która mnie mocno wciągnęła i wywołała wiele emocji. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB



Ktoś mi bliski

3 komentarze: