sobota, 11 listopada 2023

HarperCollins Polska Książka pt.: „I See London” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „I See London”, którą otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska (współpraca reklamowa baterowa).





Maggie ma dziewiętnaście lat, kiedy jej życie ma się całkowicie zmienić. Ciężko pracowała, aby dostać stypendium i bardzo się cieszy, że jej się udało. Zamyka rozdział życia w Karolinie Południowej i wyrusza do Londynu, gdzie będzie uczęszczać na uczelnię International School. Ma wiele planów, marzeń, swoich wyobrażeń jak to wszystko się potoczy. Niestety życie nie zawsze chce napisać dokładnie taki scenariusz, jaki byśmy chcieli.
Przed Maggie wiele wyzwań, więcej niż się spodziewała. Nowe życie, nowi znajomy i kraj, w którym wiele rzeczy jest zupełnie innych, niż w tym, co mieszkała. Młoda dziewczyna zostaje przyjęta dość dobrze, a przynajmniej przez większość. Aklimatyzacja nie zajmuje jej długo, a czas zaczyna spędzać na dobrej zabawie z nowymi znajomymi. Spodobało jej się życie, jakie prowadzą bogate nastolatki, o jakim do tej pory mogła tylko pomarzyć. Na dodatek pojawił się pewien chłopak, a nawet nie jeden a aż dwóch. Kto taki? Jak bardzo namieszają w życiu Maggie? Jakie okaże się nowe życie w Londynie? Czy Maggie znajdzie tam szczęście?

Co prawda do młodzieży dawno nie należę, jednak lubię czasami sięgnąć po ten gatunek. Historia, jaką znalazłam w książce, moim zdaniem była ciekawa. To opowieść zmianach związanych z nową szkołą, nowym miastem, o decyzjach, jakie musi podejmować młoda kobieta, wyborach między dwoma chłopakami, dorastaniu, miłości. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Główną bohaterką jest Maggie. Według mnie jest osobą sympatyczną, dającą się lubić. Co prawda nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami, jednak młodość ma swoje prawa, to czas na próbowanie, popełnianie błędów (oczywiście w ramach rozsądku). Poza nią mamy jeszcze pewnego chłopaka, jednak o nim nie mogę wam nic zdradzić.

„I See London” to książka, z którą spędziłam miło czas, a historia, którą w niej znalazłam, mnie się podobała. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo HarperCollins Polska oraz na FB


I See London

3 komentarze: