sobota, 28 października 2023

Wydawnictwo Rebel Gra To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję dodatku do gry To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci, który otrzymałam od Wydawnictwa Rebel (współpraca reklamowa baterowa).










To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci nie jest samodzielną grą, a dodatkiem do gry To ja go tnę.


Co wprowadza dodatek? 2 nowe klasy bohaterów:
wojowników oraz potężnych magów. Dodatek zdecydowanie urozmaica grę, sprawiając, że staje się ciekawsza i mamy ochotę ponownie w nią grać, nawet jeśli już nam się znudziła.

Czyżby kolejny idealny dodatek wydany przez Rebel. No cóż, tym razem niestety nie. Po pierwsze są wydane na innym papierze, a po drugie mają inny kolor. Czy to sprawia, że odradzam dodatek? Nie. Mnie osobiście jakoś bardzo to nie przeszkadzało (wiem, że dla niektórych może być znaczące, dlatego o tym wspominam).

To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci to dodatek do gry, który ma wady i zalety. Moim zdaniem jednak jest wart zakupu, ponieważ urozmaica grę.



Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Rebel oraz na FB



To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci

3 komentarze: