poniedziałek, 2 października 2023

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „Jestem żabką! - Mo Willems - książka o zabawie w udawanie oraz wcielanie się w role" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Jestem żabką!”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba (współpraca reklamowa baterowa).










Świnka Malinka i słoń Leon już od jakiegoś czasu, się znają i się przyjaźnią. Penego dnia Malinka postanawia się pobawić w udawanie i staje się żabką. Cierpliwie tłumaczy przyjacielowi, o co w tym wszystkim chodzi i mimo początkowego braku zrozumienia, w końcu Leon zaczyna bawić się z nią. Jak mu wyjdzie udawanie?

Zabawa w udawanie, odgrywanie ról, jest jedną z częstszych zabaw młodszych dzieci i według mnie jest bardzo ważna. Historia w książce jest doskonałym pomysłem do wspólnego przeczytania, a następnie porozmawiania o odgrywaniu różnych ról, a także aktorstwie.

Zdecydowanym plusem według mnie jest forma książeczki. Można ją czytać wspólnie z dzieckiem na role.

W książce znajdziemy ładne ilustracje, które przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po książkę.

Moim zdaniem książka pt.: „Jestem żabką! - Mo Willems – książka o zabawie w udawanie oraz wcielanie się w role” to wartościowa pozycja, którą zdecydowanie warto podarować dziecku.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba oraz na FB



JESTEM ŻABKĄ! - Mo Willems - książka o zabawie w udawanie oraz wcielanie się w role



2 komentarze: