środa, 20 września 2023

Wydawnictwo Otwarte Książka pt.: „Życzę szczęścia! Paradoksy, dzięki którym zastanowisz się, co w życiu ważne i pożądane” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Życzę szczęścia! Paradoksy, dzięki którym zastanowisz się, co w życiu ważne i pożądane”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Otwarte (współpraca reklamowa baterowa).





Każdy z nas pragnie być szczęśliwym, a przynajmniej ja nie znam ani jednej osoby, która tego by nie pragnęła. Tylko czy to za czym „gonimy”, to do czego dążymy, tak naprawdę daje nam szczęście? Czy jeśli osiągniemy sukces, naprawdę stajemy się ludźmi szczęśliwymi? Na te pytania można odpowiedzieć w bardzo różny sposób, a dla każdego szczęście oznacza zupełnie coś innego. Czy w takim razie jesteśmy go w stanie osiągnąć? Czy warto za nim gonić? Na te i wiele innych pytań po części znajdziemy odpowiedzi w książce. Dlaczego po części? To musicie odkryć już sami.

Książka napisana w sposób ciekawy, dość wciągający. Z jednej strony znajdziemy w niej wiele rzetelnych badań naukowych, z drugiej taki zwykły człowiek jak ja nie ma problemu ze zrozumieniem treści. Na dodatek autor w treść wplótł nutkę humoru, co uważam za sporą zaletę.

Nie jest to książka na jeden raz, a przynajmniej nie dla mnie. Są momenty, w których należy się zatrzymać, w których miałam potrzebę zastanowienia się, przemyślenia treści. To dla mnie pozycja, którą czytałam czasami po jednym rozdziale, czasami po dwa. To jedna z tych pozycji, gdzie treść jest na tyle wartościowa, że warto ją zapamiętać na dłużej.

„Życzę szczęścia! Paradoksy, dzięki którym zastanowisz się, co w życiu ważne i pożądane” to ciekawa pozycja, której autor spowodował, że zaczęłam się zastanawiać nie tylko nad jej treścią, ale również na tym, czym dla mnie jest szczęście i czy uważam się za osobę tak naprawdę szczęśliwą. Moim zdaniem warto po nią sięgnąć i polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Otwarte oraz FB.



Życzę szczęścia! Paradoksy, dzięki którym zastanowisz się, co w życiu ważne i pożądane

3 komentarze: