niedziela, 3 września 2023

TaniaKsiazka.pl Książka pt.: „Mój kumpel jest dziewczyną” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Mój kumpel jest dziewczyną”, którą otrzymałam od TaniaKsiazka.pl.





Sky i Gabriel znają się od bardzo dawna. Wspólnie spędzili dzieciństwo, wspólnie dorastali. Niejednokrotnie spędzali noce w jednym łóżku, wpadali w tarapaty, byli dla siebie wszystkimi – najlepszymi kumplami, a jeden za drugim skoczyłby w ogień. Chociaż wizualnie nic się nie zmieniło i nadal są dla siebie najważniejsi, w sercu Sky zrodziło się uczucie, którego wcale nie chciała. Zaczęła patrzeć na przyjaciela jak na chłopaka, zaczęła pragnąć pocałunków, jednak on nadal widzi w niej swoją bratnią duszę, ale nie osobę, z którą mógłby się umówić. Każda kolejna jego dziewczyna sprawia jej ból, ale nic nie mówi, swoje uczucia głęboko skrywa i bardzo chce się ich pozbyć. Kiedy nadarza się okazja wyjazdu do rodziny na całe wakacje, Sky widzi w tym szansę na pozbieranie swojego serca. Ma zamiar, na ten czas, zerwać kontakt z Gabrielem i liczy na to, że po powrocie spojrzy na niego jak dawniej, jak na brata. Nie wzięła tylko pod uwagę, jak wiele może się stać w tym czasie, jak bardzo zmieni ją ten wyjazd. Czy spełni swój plan? Czy wyjazd się uda?

Historia, jaką znalazłam w książce to opowieść o przyjaźni, dorastaniu, miłości do przyjaciela, zmianach (zarówno tych w wyglądzie, jak i w swoim środku), o nastoletnim życiu, jego smutkach i radościach. Mnie się podobała i to nawet bardzo, zresztą nie tylko mnie. Jest to jedna z nielicznych pozycji, którą czytałam zarówno ja, jak i moja 16-letnia córka, obie mamy to samo zdanie, obu nam się podobała.
Akcja sprawnie poprowadzona, z momentami, które potrafiły zaskoczyć. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyło wiele emocji.

Główną bohaterką jest Sky, młoda dziewczyna zakochana w swoim najlepszym przyjaciela. Jest osobą sympatyczną, przyjazną, a jednocześnie z szalonymi pomysłami i ciętym języczkiem. Nie jest taka jak większość nastolatek, nie dba o swój wygląd (zachowuje się bardziej jak chłopak, nie zależy jej na tym, w co się ubiera, nie maluje się, nie chodzi do fryzjera). To bohaterka, którą obie polubiłyśmy.

„Mój kumpel jest dziewczyną” to świetna książka o nastolatce zakochanej w kumplu, którą polecam zarówno ja, jak i moja 16-letnia córka.




Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę TaniaKsiazka.pl oraz FB TaniaKsiazka.pl



Mój kumpel jest dziewczyną

Nowości

Bestsellery 2023

4 komentarze: