czwartek, 7 września 2023

Wydawnictwo GREG Książka pt.: „Moja rodzina” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Moja rodzina”, którą otrzymałam od Wydawnictwa GREG.










Rodzina jest ważną częścią nas samych, a przynajmniej powinna być (jednak to temat na inny czas). Czasem jest nieduża, czasem wręcz ogromna. Należą do niej bliskie osoby, ale również te dalekie, które przeważnie spotykamy rzadko, albo wręcz wcale nie utrzymujemy z nimi kontaktów.

W książeczce znajdziemy wierszyki, w których poznajemy bliżej członków rodziny. Dowiadujemy się z nich, kim są ciocie, wujkowie, rodzeństwo, małżonkowie i inni członkowie rodzinny zarówno tej bliższej, jak i tej dalszej. We wszystkim towarzyszy dzieciom mała dziewczynka Gabrysia. Wierszyki są ciekawe, wciągające, momentami zabawne.

Wizualnie książeczka jest bardzo ładna. Mamy ciekawe ilustracje w żywych kolorach.

W książeczce znajdziemy spis treści. Dzięki niemu dokładnie wiemy, o kim wierszyk znajdziemy, na daje stronie.

„Moja rodzina” to książeczka, która moim zdaniem jest ciekawą propozycją dla młodszych dzieci. Ze swojej strony polecam.




Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo GREG oraz na FB


Moja rodzina

4 komentarze: