piątek, 29 września 2023

Monika Nawara Książka pt.: „Logan” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Logan”, którą otrzymałam od Autorki Moniki Nawary (współpraca reklamowa baterowa).







Książka pt.: „Logan” to drugi tom serii Crazy Love.

Tom pierwszy to książka pt.: „Gabriel”.


Logan i Samira znają się od lat, przyjaźnią się. Tworzą z innymi zgraną paczkę, gdzie każdy na każdego może liczyć. W pewnym momencie, między nimi zaczyna się coś zmieniać, zaczyna wkradać się pożądanie i to tak silne, że ciężko się mu oprzeć. Wspólna impreza z przyjaciółmi, alkohol, nutka zazdrości i spędzili wspólnie noc. Kobieta po wszystkim nie czuje się szczęśliwa, boi się, że straci przyjaciela, a ta przyjaźń zbyt wiele dla niej znaczy, aby zaryzykować. Na dodatek w przeszłości zdarzyło się coś, co znacząco na nią wpłynęło i na jej podejście do pewnych spraw. Zupełnie inaczej na wszystko spogląda Logan. Jemu ta noc pozwoliła otworzyć oczy, zrozumieć co tak naprawdę czuje do przyjaciółki. Mężczyzna nie zamierza pozwolić jej się wycofać, dla niego ta przyjaźń również jest bardzo ważna, ale chce czegoś więcej i zamierza o to walczyć. Czy mu się uda? Czy Samira da im szansę? Co takiego zdarzyło się w życiu kobiety?

Pierwszy tom bardzo mi się podobała, dlatego z dużym zaciekawieniem, ale również z niemałymi oczekiwaniami sięgnęłam po drugi. Jak wrażenia? Całkiem pozytywne. Tym razem mamy historię Logan i Samira, jednak bohaterów z wcześniejszego tomu mamy w tle i bardzo się z tego cieszę. Fajnie było się dowiedzieć co tam u nich słychać.
Wracając do historii, jaką znalazłam w książce, była naprawdę ciekawa, dość wciągająca (szczególnie w drugiej części). Początkowo akcja wolniejsza, później znacząco przyspiesza, pojawiają się w niej zwroty, które potrafiły mnie zaskoczyć. To historia o przyjaźni, miłości, przeszłości, z którą bohaterowie muszą sobie poradzić. Pełna namiętności, gorących scen, a jednocześnie tajemnic, sekretów.

Bohaterowie ciekawi, według mnie dobrze wykreowani.
Samira to kobieta odważna, niezależna, nieustępliwa, mająca własne zdanie. Lubi dobrą zabawę, seks bez zobowiązań, za to od związków trzyma się daleko. Ma powody, przeszłość, która mocno na nią wpłynęła, a jej demony do tej pory nie pozwalają jej tak naprawdę iść do przodu, być szczęśliwą tak w 100%.
Logan to mężczyzna, o którym wiele kobiet marzy. Nie tylko przystojny i pełen namiętności, ale również opiekuńczy, umiejący zawalczyć o kobietę jednocześnie szanując jej zdanie. Zdecydowanie go polubiłam.

„Logan” to książka, która według mnie była ciekawa, dość wciągająca, spędziłam z nią miło czas i polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę autorki Monika Nawara - strona autorska


4 komentarze: