niedziela, 11 grudnia 2022

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Gabriel" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Gabriel”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Rosalyn nie ma szczęścia do facetów. Kiedy kolejny okazuje się dość dziwny, a ona zaczyna dostawać bardzo niepokojące wiadomości, przyjaciółki namawiają ją do wyjazdu. Kobieta początkowo się wacha wie, że nie ma szans na urlop. Jej pracy daleko do spełnienia marzeń, jakie miała, idąc na studia, jednak decyzja o jej rzuceniu nie jest łatwa. Jednak Rosalyn się decyduje, aby to zrobić, a później znaleźć coś innego, pracę, która będzie dla niej satysfakcjonująca. Teraz ma zamiar wyjechać do domku w górach, gdzie w ciszy i spokoju ma zamiar odpocząć.
Gabriel ma własne studio tatuażu. To było spełnienie jego marzeń, jednak ostatnio zaczyna mieć wszystkiego dość. Brał na siebie za dużo, co sprawiło, że stracił radość w wykonywanej pracy. Namówiony przez przyjaciela postanawia odpocząć przez tydzień, wyjeżdżając do domku w górach. Wtedy jeszcze nie wie, że Logan miał w tym ukryty cel. Zarówno Gabriel, jak i Rosalyn są jego przyjaciółmi i bojąc się o kobietę, postanowił zapewnić jej opiekę. Czy dobrze zrobił? Jak zachowają się Rosalyn i Gabriel, kiedy odkryją podstęp wspólnego przyjaciela? W jak wielkim niebezpieczeństwie jest kobieta? Kim okaże się jej prześladowca? Jak potoczy się znajomość między Rosalyn a Gabrielem? Jak uda się pobyt w domku w górach?

Historia, która zdecydowanie porwała w swoje szpony, wciągając na tyle, że nie mogłam się od niej oderwać, aż nie poznałam zakończona. Była ciekawa, wciągają, napisana lekkim piórem, pełna namiętności, z nutką strachu. To książka, która podczas czytania wywoływała wiele emocji, były momenty, kiedy miałam świeczki w oczach, ale również takie, w których miałam wielki uśmiech na twarzy. Akcja dość sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć.

Bohaterowie według mnie ciekawi, dobrze wykreowani.
Rosalyn to młoda kobieta, która przyciąga szaleńców i to dosłownie. Umówiła się na randkę z mężczyzną z internetu i chociaż zachowała wszystkie środki ostrożności, zaczyna się robić nieciekawie. To kobieta z jednej strony silna, niezależna, mająca własne zdanie, z drugiej wrażliwa, szukająca miłości, wsparcia, zrozumienia. Zdecydowanie ją polubiłam.
Gabriel lubi kobiety i dobrą zabawę. Seks jest dla niego czymś, czego sobie nie żałuje, a to, że praktycznie za każdym razem ma inną partnerkę do niego, ani trochę mu nie przeszkadza. To mężczyzna, któremu podoba się jego życie i nie zamierza nic zmieniać dla nikogo. Do czasu. Wyjazd do domku w górach pomału zmienia jego priorytety, jednak jak musicie już odkryć sami. Gabriel jest bohaterem, którego nie potrafię jednoznacznie ocenić. Były momenty, kiedy go bardzo lubiłam, ale również takie, kiedy miałam ochotę zrobić mu krzywdę i to niemałą.

„Gabriel” to książka, która wywołała we mnie emocje, a historia w niej napisana zdecydowanie mi się podobała. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Gabriel

3 komentarze: