sobota, 9 września 2023

TaniaKsiazka.pl Książka pt.: „Flaw(less). Opowiedz mi naszą historię” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Flaw(less). Opowiedz mi naszą historię”, którą otrzymałam od TaniaKsiazka.pl (współpraca reklamowa baterowa).





Od Josephine wymagali dużo, nie dając tak naprawdę nic w zamian. Zawsze miała być idealna, zawsze była porównywana do dużo starszego brata i chociaż nie wiadomo, jakby się starała, zawsze nie spełniała oczekiwań rodziców. Idealne zachowanie, idealne oceny – jednak to było za mało, aby mogła liczyć na ich miłość, a czas poświęcali jej tylko wtedy, kiedy była do czegoś potrzebna, kiedy było spotkanie, na którym miała uczestniczyć, aby pokazać się ich przyjaciołom. Teraz ma jeden cel i choć jest taki sam jak rodziców, jednocześnie ma być zupełnie czymś innym. Ma dostać się na studia do Bostonu, według nich, aby później pracować w rodzinnej kancelarii, jednak ona nie zamierza już stamtąd wracać. To ma być dla niej nowy start, dlatego nie chce nawiązywać żadnych bliższych znajomości, ma jedną przyjaciółkę, która doskonale wie, że kiedy wyjedzie, zerwie całkowicie kontakt. Los postanawia jednak postawić na jej drodze grupkę chłopaków. Poznają się, kiedy ratuję z opresji swoją przyjaciółkę, jeden z nich jest jej nowym chłopakiem. Chociaż nie miała takiego zamiaru, zbliża się do nich, zaczynają tworzyć paczkę. Wspólnie spędzony czas daje jej poczucie, że nie jest już sama. Jednak to nic nie zmienia, nadal ma swoje plany i zamierza je zrealizować.
Chase nie ma łatwego życia, mieszka z matką narkomanką, która tak naprawdę nigdy się nim nie interesowała. Jego życie całkowicie różni się od życia Josephine. Jemu nie zależy na niczym, a przynajmniej na takiego stara się wyglądać. Łączy ich jednak więcej niż początkowo myślą – samotność, pragnienie miłości, zrozumienia. Zbliżają się do siebie i to bardziej niż by chcieli, niż powinni. Co połączy Josephine i Chasego? Czy ich historia ma szansę na szczęśliwy finał? Czy Josephine zmieni swoje nastawienie? Czy przyjaźń i miłość zmieni jej plany?

Historia, jaką znalazłam w książce była po prostu świetna. Już dawno nie czytałam książki, która wywołała u mnie cieknące łzy (wzruszenie, kiedy czytałam ostatnie strony, było nie do opanowania). To historia o dwójce nastolatków z dwóch zupełnie różnych środowisk, których łączy więcej niż początkowo się wydaje, o braku akceptacji, pragnieniu miłości, zrozumienia, o niełatwych relacjach z rodzicami. Książka była bardzo wciągająca, a przynajmniej dla mnie. Przeczytałam ją w jeden wieczór i nie będę ukrywać, że mocno żałuję, że nie posiadam kolejnego tomu, ciekawość co dzieje się dalej jest wręcz nie do wytrzymania.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani, mający wady i zalety, przez co bardziej realistyczni. Oboje mają niełatwe życie, chociaż każdy z nich na inny sposób, oboje nie dostają od rodziców tego, co najważniejsze – miłości, czasu, akceptacji. Tym razem nic więcej niż to, co już napisałam, nie mogę wam o nich zdradzić, powiem tylko jeszcze tyle, że oboje polubiłam.

„Flaw(less). Opowiedz mi naszą historię” to ciekawa, wciągająca, poruszająca książka, która bardzo mi się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę TaniaKsiazka.pl oraz FB TaniaKsiazka.pl



Flaw(less). Opowiedz mi naszą historię

Nowości

Bestsellery 2023

5 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna książka przepełniona emocjami

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam eva q czopki, bardzo dobre czopki, nie tylko uwalniają od zatwardzenia ale też stymulują mężczyznę. Wczoraj wieczorem założyłam mojemu mężowi czopek. Leżał i jęczał bo odczuwał pieczenie podczas rozpuszczania. Po chwili zaczęłam go całować żeby mu jakoś ulżyć ale jego jęki tylko się nasiliły a ja zrobiłam się cała mokra. Mieliśmy fantastyczny seks ale po wszystkim przypilnowałam go żeby odczekał aż cały czopek się rozpuści jakieś 15 minut. Kiedy już było po wszystkim i mąż odczuł ulgę, zerżnął mnie jeszcze raz. Jak dla mnie te czopki to dwa w jednym. Perfect

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Polecam z całego serca

    OdpowiedzUsuń