środa, 23 sierpnia 2023

Aneta Krasińska Książka pt.: „Smak wspomnień” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Smak wspomnień”, którą otrzymałam od autorki Aneta Krasińska.





Książka pt.: „Smak wspomnień” to trzeci tom.

Tom pierwszy to książka pt.: „Słodki smak marzeń”.
Tom drugi to książka pt.: „Gorzki smak marzeń”.



Laura i Nicol przeszły naprawdę dużo, teraz są razem, a ich życie jest dość spokojne. Zamieszkały w otoczeniu natury, gdzie życie płynie wolniej. Laura pracuje, chodzi na terapię, natomiast Nicol kończy szkołę podstawową, a przed nią wiele nowych wyzwań. Podczas wizyty u dziadka, w tajemnicy przed swoją opiekunką składa papiery do szkoły w Warszawie. To właśnie tam chce dalej się kształcić, jednak boi się reakcji Laury, tak wiele dla niej zrobiła. Na dodatek to nie jedyny problem, przed jakim staną. Nicol, w rodzinnym domu Laury odnajduje stare pudełko z tajemniczą zawartością. Jaką? Jak Laura przyjmie decyzję Nicol? Jak potoczą się losy tej dwójki? Czy odnajdą szczęście i spokój? W życiu obu pojawiają się pewni mężczyźni\chłopcy. Czy dadzą im szansę?

Tego tomu się nie spodziewałam, jednak fajnie było wrócić do znanych wcześniej bohaterów. Książka okazała się dość ciekawa, a jednocześnie dużo lżejsza od poprzednich części. Według mnie to taka pozycja na leniwy wieczór.
Akcja wolniejsza, jednak nienudna. Znalazłam w niej kilka zwrotów.

Jeśli chodzi o bohaterki to mamy dwie – Laure i Nicol. Obie poznałam już wcześniej, jednak się zmieniły.
Dla Laury teraz Nicol jest najważniejsza i nie raz udowadnia, jak wiele jest w stanie dla niej zrobić. Pomału odzyskuje spokój i chociaż o miłości do Igora nigdy nie zapomni, teraz patrzy w przyszłość. Jest kobietą silną, niezależną, kochającą.
Nicol również zaczyna iść do przodu, mieć swoje plany i marzenia. To, co przeszła znacząco na nią wpłynęło, jednak dzięki miłości i zrozumieniu, jakie otrzymałam od Laury, wie, że już nie jest sama.

„Smak wspomnień” to książka, która mnie się podobała i według mnie wato po nią sięgnąć, jeśli czytało się dwa poprzednie tomy. Polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę autorki Aneta Krasińska - autorka oraz na FB



Smak wspomnień

4 komentarze: