środa, 5 maja 2021

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Słodki smak marzeń" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Słodki smak marzeń”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.





Laura pochodzi ze wsi, jednak nie ma zamiaru tam wracać. Mieszka w Warszawie, gdzie kupiła mieszkanie na kredyt i pracuje w agencji reklamowej na wysokim stanowisku. W pracy nie jest łatwo, szefowa jest wymagająca i potrafi pokrzyżować plany swoim pracownikom. Co prawda otrzymują premię za solidną pracę, jednak nie zawsze to wystarcza.
Kobieta marzyła o odpoczynku, bardzo się cieszyła na zaplanowany urlop w Turcji. Jednak ważne zlecenie i szefowa, która ani myśli słyszeń sprzeciwu sprawiło, że zamiast na słonecznej plaży wylądowała w hotelu w Zakopanem. Laura, zamiast odpoczynku będzie intensywnie pracować i choć nie jest z tego powodu szczęśliwa, nie buntuje się.
Praca jej zespołu idzie dość dobrze, dlatego szefowa pozwala im zostać dłużej w hotelu, który opłaca. Wszyscy razem wyruszają na wyprawę w góry, która kończy się dla Laury bardzo nieprzyjemnie. Kobieta ulega wypadkowi i trafia do szpitala, jednocześnie poznaje kogoś, kto zagości w jej życiu na dłużej. Kim jest tajemniczy mężczyzna? Czy Laura znajdzie czas na miłość? Jak potoczą się jej dalsze losy?

Książkę czytało się bardzo szybko. Mnie osobiście wciągnęła praktycznie od samego początku i nie pozwoliła się oderwać aż do ostatniej strony. Historia ciekawa, a przy tym dość realistyczna. Znajdziemy w niej codzienność kobiety, która wiele poświęca dla pracy, przyjaźń, miłość i wielkie zmiany, jakie zachodzą w życiu bohaterki. Zakończenie bardzo mnie zaskoczyło i sprawiło, że ja już chcę mieć w swoich rękach tom drugi (a pojawi się dopiero na jesieni :( ).

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani.
Laura jest singielką, która lubi swoją pracę, jednak szefowa nie raz potrafi odebrać z niej radość. Praca jest całym jej życiem, praktycznie nie ma ani czasu, ani siły na nic innego. Do czasu. Wypadek w Zakopanem wiele zmienia zarówno w niej, jak i w jej życiu. To bohaterka, którą osobiście polubiłam, której dość mocno kibicowałam.

„Słodki smak marzeń” to książka, z którą bardzo miło spędziłam czas i z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB.


Słodki smak marzeń

5 komentarzy:

  1. Samo życie...lubię takie obyczajowe książki, czyta się jednym tchem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książka,życiowa bohaterka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekaw książka obyczajowa,jestem bardzo zaintrygowana losami Laury.Wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń